Vaunuista?
Mielipiteitä yhdistelmävaunuista.
Emmaljungan edge duo vai brion kombi? Kumpi ja kampi tappeli? Kumpi voitti?!
En osaa päättää, ko jahkaan noiden kanden välillä ja tuntuu, että olen aivan pimeä ko stressaan tällasen asian takia!!
Siis auttakee..
Kommentit (6)
Meillä duo edget ja tosi tyytyväinen!! Ne on vähän niinku vaunujen " Volvot" =)) Ne on tasaset työntää ja kuljee joka paikassa hyvin, vaunuissa styroksipohja joka hengittää eikä näin pääse homehtumaan ja kovaa koppaa käytettiin 3kk asti väliaikaisena nukkumapaikkana siis silloin tällöin. Nyt ratasosa käytössä ja on monta asentoo johon saa. Hyvät vaunut kaikin puolin!!
Kiitos teille vastanneille.
Koko ajan olen ollut pikkasen enempi kallellaan Emmaljungiin, mutta en uskalla tehdä sitä lopullista päätöstä. Koska briot olis vähän pienemmät auton takakonttiin, jonne myös koirat pitäis mahduttaa. Esikoinen tulossa, niin ei ole mitään kokemusta tästä asiasta. Sen takia halusin kysellä muiden ,mielipidettä. Kaveripiirissä kun ei lapsia ole kenen kanssa voisi näistä asioista jutella. Olis ihana kuulla toisten äitien mielipiteitä ja saada neuvoja muihinkin vauva-asioihin.
Meillä esikoiselle ostettiin viisi vuotta sitten Emmaljungan Duo Edget ja nyt työntelen niissä " kakkosta" . Ihanat ovat, pois en antaisi sitten niin millään! Ei mitään negatiivista sanottavaa. Katsettakin yhä kestää ja ovat kestäneet tosi hyvin!
Timbe
Meillä Emmaljungat ja on oltu erittäin tyytyväisiä. Laitan tähän osoitteeni, jos haluaisit kysellä muusta vauvaan /tarvikkeisiin liittyvää. sari.torma@gmail.com
..taidan päätyä emmaljungiin.
Eilen käytiin kokeileen ne auton takakonttiin. Heittoaisarungolla (mies pitkä) ne täytyy ostaa, se on vissiin vähän leveämpi se runko. Koirille (2kpl) jäi vielä pieni tila sinne taakse.
Sen tilan vuoksi olen pähkäilly. Tänään käydään vielä testaamassa briot konttiin. Melkein toivoisin, että ovat yhtä tilaa vievät. Haluaisin ehkä mielummin ne emmaljungat. Mistä johtuu, että mulla on sellanen mielikuva, että briot ois vähän hepposemmat ja E:t jämäkämmät. Ei mulla mitään kokemusta ole kummastakaan. Ja toisaalta luulen kuitenkin, että ostanpa kummat tahansa, molemmat on hyvät!
Niin sitte sellanen asia vielä eroista.. ite olen ollut aika iso lapsi, joten luulen että tämä uusi tulokaskin olisi. Niin E:ssa olis isompi se vaununkoppa. Ja mahtuisi näin ollen pitempään nukkumaan siinä kopassa ulkona. Onko se tarpeeksi hyvä ero ja selitys sille miksi päätysin Emmaljungiin?!
Tuli vähän sekava viesti.. anteeksi.
yritin vertailla, mutta kun esikoinen oli tulossa ei oikein tiennyt mitä on ostamassa. Itse arvoin Emmaljungan Xeroxin ja Brio Novan välillä. Päädyin lopulta Brio Novaan ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Meidän neiti on syntynyt marraskuussa eli on työnnetty nyt sohjossa ja lumessa, samoin vaunuissa on nukuttu -15 asteen pakkasessa ja hyvin on tarettu. Ainut miksi nyt valitsisin Brio Kombit on tilavuus eli nopeasti Nova kävi kapeaksi toppa-asujen vuoksi.
Meillä liikutaan paljon kavereita tapaamassa ja aina on lähdettävä autolla, vaunut taittuvat kasaan tosi näppärästi.
Kolmella vauva-kaverilla on Brio Kombit (vauvat synt. 2x11/06, 9/06), jokaisella vauva on ensimmäinen. Kaikki ovat kilpaa kehuneet vaunuja kuinka hyvä ostos ovat olleet.
Eli siis ääni Brioille :) Emmaljungista ei ole kokemusta...