Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli varannut itselleen, miehelleen ja meidän perheellemme kahden viikon thaimaan loman

Vierailija
18.04.2007 |

Olen tietysti hirveän kiitollinen ja ymmärrän tuollaisen lahjan arvon. Kuitenkin hiukan ärsyttää tuo anopin määräämisvalta. HÄN varaa matkan, HÄN valitsee kohteen, HÄN valitsee hotellin. Toki hän maksaakin ja saa päättää mieleisensä kohteen, mutta ymmärtääkö kukaan että koen tilanteen hiukan kiusalliseksi. Anoppi siis päättää missä vietämme joulumme ja meidän tehtävämme on olla ylenpalttisen kiitollisia. Blaah, haukkukaan kiittämättömäksi vaan.

Lähdemme kyllä reissuun, olemme kiitollisia, järjestämme kesäjuhlat sen osoitukseksi ja on varmasti mukavaa, mutta... Blaah, en tiedä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME emme tienneet mitään matkasta. Anoppi ei ole edes puhunut että olis kiva lähteä reissuun tms. JA näin käy joka vuosi. Anoppi valitsee kohteen, ilmoittaa vaan meille.

ap

Vierailija
2/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avannut suutasi ja kertonut, että sinäkin EHKÄ haluaisit osallistua matkasuunnitteluun? Anoppisi ei ole ajatustenlukija.

Miksi aina pitää tunkea tuo määrääminen jos joku tekee toisen puolesta jotain? Eikö ystävyyttä ole enää olemassa? Ihminen on nykypäivänä niin itsekäs, että toisen tekemä työ ei kelpaa sellaisenaan.

Hauskaa matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi anoppisi käytös on oikeesti todella ahdistavaa.

Mutta ajattele sitä vaihtoehtoaa, voitte viettää mukavan koti joulun oman perheen kesken tietäen että anoppi on ainakin toisella puolella maapalloa.

Vierailija
4/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saisin varmaan slaagin, jos tällainen tapahtuisi (siis ensimmäisellä kerralla). Tuollaiselle matkalle kun en haluaisi lähteä enkä oikein muuta perhettänikään päästää.

Mutta siis, jos homma on toiminut näin jo pidempään, ettekä ole mitenkään protestoineet vaan tyytyväisinä matkoille aina lähteneet, niinn anoppi ehkä jo pitää tätä tapana.

Vierailija
5/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ei ole kyse vain matkasta, vaan hän pyrkii määräämään kaiken elämässämme. Tai siis määräisi, jos saisi. Hän ostaa lapsille kassitolkulla vaatteita (mikä sinänsä kiva ja ok) mutta meillä ollessaan saattaa heittää minulle mitään sanomatta minun lapsille ostamiani vaatteita pois (kun eivät ole käytännöllisiä tai what ever..).

Hän ei kysy sopiiko meille tulla, hän tulee. En edes jaksa luetella...

ap

Vierailija
6/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin olen vedonnut lasten ikään, ovat siis olleet liian pieniä.

Viime talvena lähdimme reissuun puolivahingossa, olimme innostuneitakin ja kohde oli kiva. Mutta nyt siis alkaa tökkiä tuo tyyli.. Tästä siis tosiaan on muodostumassa tapa.

Sanoa pitäisi tietysti mutta miten, kun kyseessä on ERITTÄIN herkkä, marttyyriuteen taipuvainen ihminen? Ei jaksaisi tapella....

ap

Vierailija
7/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden joulusta kerrot jo hyvissä ajoin (vaikka jo tammikuussa!) että " tänä vuonna vietämme ihanan kotijoulun" .

Tai jatkossa ehdottele paikkoja.

Vierailija
8/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kiva päästä ilmaiselle matkalle ja hyvin ymmärrän ristiriitaiset tunteesi. kiva juttu mutta ottaahan se päähän jos joku vain päättää että näin tehdään. entä jos teillä olisikin ollut suunnitelmissa viettä kotijoulu tai joulu jossain muualla. mistäs hän olisi voinut tietää ettette jo ole tehnyt varausta vaikka erämaa mökkiin lappiin ;)

Vierailija
9/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matka ei kiinnosta, niin sano anopille että teidän perheellenne ei nyt sovi lähteä matkalle. Jos matka kiinnostaa, niin sitten lähdette ilman urputusta.

Valinta on ihan teidän.

Vierailija
10/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliin matkan saatte ja kyllä minä kestäisin veemäistäkin anoppia jos vaan kaukomatkalle pääsisin ilmaiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi