Millaisia kotihousuja teillä on?
Haluan mukavat alaselkää kiristämättömät housut, mutta collegehousuihin ja legginsseihin olen täysin kyllästynyt.
Vinkkejä?
Kommentit (13)
Olohousut velouria tai flanellihousut.
Mulla on muutamia haaremihousujen tyylisiä pöksyjä olohousuina. Tykkään, ovat mukavat ja mahdollistavat liikkumisen siinä missä juoksutrikoot tai joogaleggaritkin.
Mulla on kotona vain tangat päällä.
M47
Mulla on selaset housut missä lukee kotiosoite, siinä on kotimme kuva ja peffassa lukee isolla "kotihousut"
Tällä hetkellä jalassa leveälahkeiset viskoosihousut kuminauhavyötäröllä. Ei kinnaa mistään, ei oo kuumat, ei kylmät. Löytyy verkkokaupoista nimellä palazzo-housut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutamia haaremihousujen tyylisiä pöksyjä olohousuina. Tykkään, ovat mukavat ja mahdollistavat liikkumisen siinä missä juoksutrikoot tai joogaleggaritkin.
Täytyy etsiä tällaisia. Kesällä näistä pidän, mutta omat ovat niin ohuet ettei niitä enää tarkene pitää.
Ap
Pitkä yöpaita, ei mitään housuja. Moonisten aikaan lisäksi Sloggi maxit, joihin saa kiinni terveyssiteen tai pikkuhousunsuojan.
Miten housut voivat kiristää alaselkää?
Monian (halpahallista) mustat verkkarin näköiset olohousut. On puntussa resorit. Kivat ja mukavat päällä. Stadium Outletistä ostin viimeksi kahdet kotihousut. Rennot, ei ihonmyötäiset.
https://www.stadiumoutlet.fi/naiset/naisten-vaatteet/housut/collegehous…
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona vain tangat päällä.
M47
Onpas poika ylipukeutunut.
M74
Vierailija kirjoitti:
Miten housut voivat kiristää alaselkää?
Esimerkiksi farkkujen ja muiden kovempikankaisten housujen paksumpi, joustamaton vyötärö painaa alaselässä olevaa leikkaushaavaa.
Siten.
Ap
Kokeile pyjamahousuja. Nyt joulun lähestyessä on noita kaupat täynnä. Kaikki eivät suinkaan ole jouluisia.