Mitä teen, kun mies ei anna mun maksaa omaa ja lapseni ulkomaanmatkaa?
Mua tää kiusaa tosi paljon. Ei asuta yhdessä vaan seurustellaan. Mun mielestä mun kuuluis maksaa oma matkani ja lapseni matka. Miehen mielestä ei, koska hänellä on millä maksaa ja mulla yh:na tiukempaa.
Kommentit (7)
Vierailija:
Mua tää kiusaa tosi paljon. Ei asuta yhdessä vaan seurustellaan. Mun mielestä mun kuuluis maksaa oma matkani ja lapseni matka. Miehen mielestä ei, koska hänellä on millä maksaa ja mulla yh:na tiukempaa.
Ihanaa vaan, että on tuollainen mies! Jos mies haluaa maksaa niin anna maksaa matkat. Hänellä näyttää rahaa olevan, joten turha sinun on olla liian ylpeänä, ettet antaisi maksaa matkaa.
Minunkin mieheni maksoi omasta tahdostaan lähes tulkoon kaikki minun menoni aikoinaan kun ei vielä asuttu edes yhdessä. Hän vaan tahtoi maksaa, joten en minä kieltäytynyt. Hänellä oli silloin moninkertaisesti enemmän rahaa kuin minulla, joka vielä opiskelin silloin.
Hyvää lomaa teille!
Ehkä ootte oikeessa, että teen tästä turhaan ongelman. Jotenkin vaan tuntuu, että oon sitten jotakin velkaa, jos mies maksaa taas tämänkin...
ap
Katsohan, se haluaa viettää aikaa teidän kanssanne ja jakaa elämänsä (=rahat= teidän kanssanne. Eikö oo ihanaa!
Oot löytänyt fiksun miehen, joka ymmärtää, ettei sua ole saatavilla yksin, vaan että pakettiin kuuluu aina myös sinun lapsesi. Ja sitten osoittaakin sen vielä näin konkreettisesti, mikä on musta hieno, sinua imarteleva juttu.
Kun sinä olet kohteliaasti tarjoutunut maksamaan oman ja lapsesi osuuden, niin se riittää. Kun mies edelleen haluaa maksaa teidät kaikki, niin se on silloin hänen valintansa, ei sinun. Eli et jää hänelle mitään velkaa, koska tarjouduit kyllä maksamaan.
Mieti vielä, kuinka paljon huolestuttavampaa olisi, jos mies kyllä maksaisi sinun matkasi, mutta ei lapsen. Eikö silloin olisi todennäköistä, että vastaavia erottelutilanteita syntyisi jatkossakin - aina ongelmaksi asti.
Sulla menee nyt hyvin, älä pilaa sitä, kuten muutkin tässä ovat neuvoneet. Anna miehen maksaa, ja sä hallitset silti edelleen lapsesi ja kehosi, ja pidätte kaikki yhdessä kivan loman.
Niin ja annat sen miehen maksaa siellä perilläkin ihan rauhassa kaikki ruuat ja retket ja muut. Tavallisella miehellä on ihan kevyesti varaa kaikkeen.
Älä turhaa valita. Anna sen maksaa. Sulla taitaa olla hyvä mies joka jaksaa huolehtia.
voin kertoa, että aina se motiivi on ollut saada matkaseuraa ja joku tärkeä jakamaan kaikki se hienous. Ja aina se on kannattanut. :) Ei ole kukaan jäänyt mitään velkaa.
Anna vaan miehen maksaa. Kyllä sillä varmasti on enemmän rahaa kuin sinulla. =)
anna miehen maksaa matka jos kerran haluaa. Säästyypähän sun rahat johonkin muuhun.