Miksi hyväkuntoinen body pitäisi myydä kirpparilla 50 sentillä?
Kommentit (15)
50 centtiäkin on jo noin 3 markkaa...
Mutta sen kalliimmalla kukaan ei niitä osta, se on totuus. Sen takia en itse myykään vauvan vaatteita, vaan mieluummin sitten lahjoitan jollekin sellaiselle, jolla on suuri tarve ja vähän rahaa.
Nolaat itsesi ihan totaalisesti. Tuollaista jorinaa kuulee enää vanhoilta mummoilta! Etkö tajua, että hinnat nousevat muutenkin koko ajan, tuo markka-euro-vanhathyvätajat-skeida on kyllä niin dementoitunutta höpinää, että toivottavasti et omalla naamallasi kehtaa.
Vierailija:
50 centtiäkin on jo noin 3 markkaa...
Tuotteen jälleenmyyntiarvo laskee n. kolmanneksella, kun ostat sen ensimmäisen kerran uutena kaupasta. Jokainen käyttövuosi tiputtaa hintaa tehokkaasti mm. vaatteen kulumisen, trendien muuttumisen, mielikuvan ym. takia. Kun myyt vaatteen lopulta kirpparilla, sen arvo laskee jo myyntipaikan takia. Siksi et voi olettaa saavasi läheskään täyttä hintaan kalliistakaan bodysta!
uutena saa hyviä hm-bodeja 5 eurolla! jos on erikoismerkkinen (marimekko, ulkom. kalliit merkit) niin sitten ymmärrän, jos maksaa uutena 15 e.
Joten en maksais 50senttiä enempää.
Jos jotain kivoja merkkivaatteita laitan ystäville kiertoon.
ostanut pihakirppiksiltä hyväkuntoisia collegepukuja. Hyväkuntoinen villahaalari 50 senttiä. Hieno villatakki eurolla. Nämä ovat oikeita kirppishintoja. Kalliimmalla en osta. Ostan mieluummin uuden kaupasta.
nyt ja markka-aikaan. Ilman sen kummempaa miettimistä ja vertailua olen huomaamattani aina päätynyt n. kymmenesosaan alkuperäishinnasta
ainakin Tampereella tuntuvat nuo lastenvaatteiden hinnat olevan aika korkeat kirppareillakin. Aina ihania löytöjä nuo 0,50¿ hyväkuntoiset vaatteet! Mutta isommissa kaupungeissa isommilla kirppareilla pyydetään bodyistakin 1,5¿ - 3¿. Taitavat mennä niilläkin hinnoilla..
Kuka ostaa käytettyjä vaatteita uuden hinnalla? En minä ainakaan.
parhaat päältä juuri näillä 50c hinnoilla.
Itse maksan uudenveroisesta mielelläni vaikka puolet ovh. sta jos tarvitsen ko. vaatteen, ja itse en koskaan myy hyviä lastenvaatteita puoli-ilmaiseksi ollessani kirppiksellä, vaan pyydän kengistä esim. 4-20e, haalareista 5-30e, housut/paidat 2-10e ja kaikki on aina mennyt kaupaksi, jos ei ensimmäisellä käynnillä niin sitten seuraavalla.
Älkää myykö liian halvalla, kyllä laatutietoinen ihminen maksaa eikä nurise että " pitää saada 50c. kun h&M myy bodeja niin halvalla" .
Hävetkää, ruikuttajat!
käytetyistä tavaroista en maksa paljoa. Jos kirppis hinnat alkaa olla lähelle kaupan hintoja niin mielummin ostan kaupasta sit uuden melkeinpä samalla hintaa.
Merkkivaatteet onkin sitten taas eri asia.