Jokapäiväiseen ulkoiluun sopiva päivävoide!!
Suositelkaa hyvää voidetta kolmekymppiselle kotiäidille:).Joka päivä kun ulkoillaan,tuntuu,että iho on tosi kovilla tuulessa ja nyt auringonpaisteessa.Mitä voidetta käytätte puistoilevat äidit? Laitan joka päivä kevyen meikin,johon ei kuitenkaan kuulu meikkivoide,joten silloin pitäs olla " tuhti" päivävoide. Mitä käytätte??
Kommentit (5)
Eli olen käyttänyt viime kesät LUMENE VITAMIN+ RADIANT C-ENERGY SPF 15 Suojaava Päivävoidetta. Olen itse hieman yli kolmekyppinen ja voide tuntuu tosi hyville. Eikä ole edes kallis, hinta-laatu suhde todella hyvä.
Yöllä olen käyttänyt samaa mutta ilman tuota 15 keroimista suojaa, todella kirkastaa ihoa sekin.
Neutrogenan Norwefian formula/ Ultimate Moisture päivävoide on huippu hinta-laatu -suhteeltaan! Hakkaa monet kokeilemani hoitolasarjat. Voide on miellyttävä käyttää, tuoksu sopivan neutraali, kosteuttaa hyvin ja siinä on aurinkosuoja SPF 15! Toimii meikkivoiteen alla ja ei ole ärsyttänyt omaa tosi herkkää ihoani. Löytynee apteekista ja joistain tavarataloista (ainakin Stokka myy).
minä olen käyttänyt - apteekista saa - ei ärsytä herkkää ihoa. On eri " vahvuisia" ja hajustamattomiakin.
Mutta täytyypä seuraavalla kerralla kokeilla Neutrogenaa - sen käsivoide on ihan huippua, onneksi nyt saa Suomestakin.
Siinä on suojakerroin 25, mulle ei 15 riitä kuin pilvisinä päivinä. Jos joku tietää muita korkeakertoimisia, hajustamattomia päivävoiteita, niin vinkatkaa!
Suosin sarjaa nimeltä Dermalogica. Sarjassa on eri " vahvuisia" kosteusvoiteita, Skin smoothing cream ja Intensive moisture balance ovat niistä ne kosteuttavimmat. Ostan sarjaa nettikaupasta, www.hqhair.com, koska hinnat edullisemmat kuin kosmetologilta ostettaessa. Dermalogican voiteet eivät muistaakseni sisällä aurinkosuojaa ja laitan päälle saman sarjan aurikosuojan sisältävän värillisen kosteusvoiteen jota voi myös käyttää sellaisenaan (huipputuote, luonnollinen väri ja iho näyttää sileältä). Tuolta nettikaupasta saa myös sellaista erittäin hyvää, mutta hieman kalliimpa sarjaa kuin mdskincare jonka monessa kosteusvoiteessa suojakerroin mukana. Tämä sarja ehkä hieman kypsemmälle iholle.