Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt tässä kuussa kaupassa ollenkaan.

Vierailija
17.11.2025 |

Ja se on ihanaa.

Toki tein isot ostokset ennen kuunvaihdetta, jotta pärjäisin, joten sikäli ei ole mikään varsinainen "älä osta mitään" -tempaus. Ostin samoja asioita kuin aiemminkin - pakastevihanneksia, säilykkeitä (tomaattimurska, papuja, hedelmiä) jne. Kuivia tarvikkeita oli jo. Leipää en syö "leipänä", vaan kuivatan krutongeiksi ja syön keittojen kanssa.

Multa on kuitenkin jäänyt heräteostokset pois, jotka oli itselleni ongelma. Euro sinne, viisi tonne. Nyt olen opetellut suunnittelemaan aterioita paremmin. Olen onnistunut vieroittumaan kaupassa poikkeamisesta esimerkiksi lenkin yhteydessä ja vaikka se tuntui aluksi oudolta ja kävelylenkki "hyödyttömältä" ilman päämäärää (=kauppaa) niin siihen on tottunut nyt. Olin ihan kuin tupakoija, ja mietin vaan seuraavaa kauppareissua. Töistä lähtiessä mietti millä bussilla lähtee, jotta ehtii poiketa matkalla kaupassa. 

Suosittelen kokeilemaan! Yksinasuvalle yllättävän helppoa. Kenellekään ei kyllä ehkä joulukuussa, mutta alkuvuodesta sitten :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan kylläkin maassa.

Vierailija
2/2 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystyis. Kurkkua, salaattia, banaania, avocadoa on ainakin ostettava joka viikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan