Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa että työntäisin dildoa hänen peppuunsa

Vierailija
17.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen ollut about 10 vuotta naimisissa ihanan miehen kanssa, meillä on kaksi pikkulasta ja arki rullaa ihan hyvin. Sänkyhommatkin on aina ollut tosi jees, ei mitään valittamista, vähän peruskauraa mutta molemmat on oltu tyytyväisiä.

No viime viikolla oli vähän viiniä ja rennompi fiilis, ja yhtäkkiä mies ottaa puheeksi että hänellä on ollut pitkään sellainen fantasia, että haluaisi kokeilla kun minä käyttäisin dildoa hänen peräsuoleensa (hän käytti juuri noita sanoja lol). Sanoi että on salaa miettinyt tätä jo vuosia ja lukenut netistä eturauhashierontaan liittyen ja että se voisi olla tosi kiihottavaa hänelle. Hän oli tosi vakava ja vähän jännittynyt kun kertoi, että pelkää et mä tuomitsen.

Mä olin ihan että WHAT?? En tiedä miksi jäin niin sanattomaksi, koska en halunnut satuttaa häntä, mutta sisällä päässä pyöri vaan että "onko tää nyt jotenkin outoa miestä?" Ja että jos se haluaa jotain peppuun, merkitsisikö se jotain hänen seksuaalisuudestaan? (tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä mutta se oli just se ekareaktio)

Hän sanoi heti perään että ei tämä tarkoita että hän haluaisi miestä tai olisi biseksuaali tai mitään, että se on vaan se eturauhanen joka kuulemma tuntuu mielettömältä kun sitä stimuloi. Ja että moni hetero-mies kuulemma tekee tätä.

Nyt olen pyöritellyt tätä päässäni jo viikon ja en tiedä mitä teen.

- Onko tää oikeasti tosi yleistä miesten keskuudessa vai onko meidän suhteessa nyt jotain pielessä?

- Onko kellään kokemusta tästä omassa parisuhteessa? Miten te otitte tämän puheeksi / miten se meni käytännössä?

Mä en tiedä olenko valmis tähän ollenkaan pelkään että se tuntuisi tosi oudolta tai että se muuttaisi jotenkin sitä kuvaa mitä mulla on mun omasta miehestä. Toisaalta en halua että hän jää kaivelemaan tätä yksin.

Olisi tosi kiva kuulla rehellisiä kokemuksia ja ajatuksia, myös miesten näkökulmaa jos joku uskaltaa kommentoida! Ei mitään tuomitsemista, tarvitsen vaan muiden näkemyksiä että saan tästä jonkinlaisen perspektiivin.

Kiitos jo etukäteen 🤗

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin minä, minä, minä, suhteenne on huonolla tolalla. Olkaa avoimia, harrastakaa, puhukaa asioista niin ei tarvitse tänne tulla purkautumaan. N 50.

Sehän tässä ilmeisesti olikin ongelma, kun mies meni puhumaan.

Vierailija
22/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sinusta itsestä ajatus ei tunnu pahalta , ota rasvapurkki yöpöydän laatikkoon ja sopivalla hetkellä rasvaat hänen reikänsä ympärystän ja sitten työnnät esimerkiksi  etusormen sisään. jos pelkäät likaa sormessa laita vinyyli hanska käteen

näin meillä aloitettiin pyllyreikä leikit, aikanaan . nyt käydään molempien hanuria sormeilemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tai sitten se on mt-ongelmainen.

Vierailija
24/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon työntänyt mun sormea miehen pyllyyn hänen pyynnöstään. Ei oo tuntunut mitenkään väärältä. Hyvin voisin dildottaakin jos hän haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä