Mieheni haluaa että työntäisin dildoa hänen peppuunsa
Hei kaikki,
Olen ollut about 10 vuotta naimisissa ihanan miehen kanssa, meillä on kaksi pikkulasta ja arki rullaa ihan hyvin. Sänkyhommatkin on aina ollut tosi jees, ei mitään valittamista, vähän peruskauraa mutta molemmat on oltu tyytyväisiä.
No viime viikolla oli vähän viiniä ja rennompi fiilis, ja yhtäkkiä mies ottaa puheeksi että hänellä on ollut pitkään sellainen fantasia, että haluaisi kokeilla kun minä käyttäisin dildoa hänen peräsuoleensa (hän käytti juuri noita sanoja lol). Sanoi että on salaa miettinyt tätä jo vuosia ja lukenut netistä eturauhashierontaan liittyen ja että se voisi olla tosi kiihottavaa hänelle. Hän oli tosi vakava ja vähän jännittynyt kun kertoi, että pelkää et mä tuomitsen.
Mä olin ihan että WHAT?? En tiedä miksi jäin niin sanattomaksi, koska en halunnut satuttaa häntä, mutta sisällä päässä pyöri vaan että "onko tää nyt jotenkin outoa miestä?" Ja että jos se haluaa jotain peppuun, merkitsisikö se jotain hänen seksuaalisuudestaan? (tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä mutta se oli just se ekareaktio)
Hän sanoi heti perään että ei tämä tarkoita että hän haluaisi miestä tai olisi biseksuaali tai mitään, että se on vaan se eturauhanen joka kuulemma tuntuu mielettömältä kun sitä stimuloi. Ja että moni hetero-mies kuulemma tekee tätä.
Nyt olen pyöritellyt tätä päässäni jo viikon ja en tiedä mitä teen.
- Onko tää oikeasti tosi yleistä miesten keskuudessa vai onko meidän suhteessa nyt jotain pielessä?
- Onko kellään kokemusta tästä omassa parisuhteessa? Miten te otitte tämän puheeksi / miten se meni käytännössä?
Mä en tiedä olenko valmis tähän ollenkaan pelkään että se tuntuisi tosi oudolta tai että se muuttaisi jotenkin sitä kuvaa mitä mulla on mun omasta miehestä. Toisaalta en halua että hän jää kaivelemaan tätä yksin.
Olisi tosi kiva kuulla rehellisiä kokemuksia ja ajatuksia, myös miesten näkökulmaa jos joku uskaltaa kommentoida! Ei mitään tuomitsemista, tarvitsen vaan muiden näkemyksiä että saan tästä jonkinlaisen perspektiivin.
Kiitos jo etukäteen 🤗
Kommentit (6)
Voisin olla aloittajan mies, koska ihan sama ajatus ja olen ehdottanut vaimolle että hieman vaikka sormella anusta hieroisi. Eipä ole vielä siihen alkanut.
Ei se miestä homoksi tee vaikka peppu hommista tykkää. Itsekseni kyllä eturauhasta monesti hieron ja olen ostanut eturauhasen kiihottimen itselle omaan huviin.
Ilmeisesti siinä vaimon/naisen silmissä miehestä miehuus karisee jos miehen peppuun kajoaa. Itsellä ei kyllä vaimon seksuaalinen suuntautuminen muuttunut kun hänen peppuun kaluni työnsin.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs estää työntämästä dildoa pyllyyn. Anna mennä jos toinen haluaa äläkä kireile.
No ei mitään estä jos olisin heti valmis, mutta kun en vielä tiedä olenko. 10 vuotta ollaan tehty ilman, että tämä on ollut esillä, niin aika iso yllätys että yhtäkkiä toiveena on dildo peräsuolessa. Mun ei tarvi heittää syrjään omia rajoja vain siksi että toinen haluaa jotain uutta.
Moi. Olen mies ja tykkään myös tapeista,dildoista ja sun muista peppuuni liittyvistä asioista jolla eturauhastani hyväillään. Olimme myös olleet silloin reilu 10v yhdessä kun kehtasin asiasta mainita pienten lasten isänä. Puolisoni oikein innostui asiasta ja tilasi sträppäriä yms. mukavaa.
Voisin väittää että peppua hyväilemällä tai panemalla orgasmi on kaksinkertainen, ja itsellä ainankin sperman määrä on valtava normaaliin verrattuna. Ja on se mukava katsoa puolisonkin ilmettä kun silmät pyöreänä ihmettelee sitä määrää🙈
Minäkin olen normaalisti hyvin hiljainen laukeamisen tullessa mutta kun "ne" leikit pikkuhiljaa alkavat tulla päätökseen niin siinä tämmöinen isompikin mies päästää jo ääntä🤭
Nykyään aika usein käytän myös tappia normaalissa seksissäkin. Ja joskus meillä molemmilla on tapit.
Rohkeasti vain tunnustelemaan mistä mies tykkää. Se piristää kummasti ja eikä tuo nyt nykypäivänä niin ihmeellistä ole🤔
Ja luulen että hän on jo itsekseen kokeillut kun ehdottaa. Niin minäkin tein mutta se on lähes taivaallista naisen tekemänä.
Onnea uusiin leikkeihin. M45😊
Meillä aloiteltiin peppuleikit miespuoliselle 20 avioliittovuoden jälkeen. Aluksi ihan sormella ja pienellä dildolla. Sträppäri hankittiin muutaman vuoden jälkeen. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Antakaa palaa täysillä, peppuleikit on ihan normaalia seksiä.
M53
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla aloittajan mies, koska ihan sama ajatus ja olen ehdottanut vaimolle että hieman vaikka sormella anusta hieroisi. Eipä ole vielä siihen alkanut.
Ei se miestä homoksi tee vaikka peppu hommista tykkää. Itsekseni kyllä eturauhasta monesti hieron ja olen ostanut eturauhasen kiihottimen itselle omaan huviin.
Ilmeisesti siinä vaimon/naisen silmissä miehestä miehuus karisee jos miehen peppuun kajoaa. Itsellä ei kyllä vaimon seksuaalinen suuntautuminen muuttunut kun hänen peppuun kaluni työnsin.
Mä luen sun viestin niin, että sä oot jo vuosia nauttinut tästä ihan itsekseenkin, ja silti oot täysin hetero ja sulla on täysin toimiva heterosuhde. Se auttaa mua näkemään, että tää ei oo mikään piilo-biseksuaalisuuden merkki vaan ihan vaan yksi erogeeninen alue, joka sattuu olemaan monella miehellä tosi herkkä. Kiitos siitä.
Ja hei, ymmärrän täysin ton pettyneen fiiliksen kun vaimo ei oo vielä lähtenyt mukaan. Se varmaan tuntuu tosi yksinäiseltä, kun on jotain mikä tuottaa sulle tosi paljon nautintoa, mutta sitä ei voi jakaa kumppanin kanssa.
No mikäs estää työntämästä dildoa pyllyyn. Anna mennä jos toinen haluaa äläkä kireile.