Alapään karvoitus 50vuotiaana, voi itku
Karvoitus on pitkää jouhimaista töröä, muutama harmaa joukossa.
Kun se on pitkää, näyttää samalta kun teinipojan hiukset. Tuppomaisia läjiä töröttää sinne tänne.
Jos leikkaa lyhyeksi, näyttää sekin typerältä kun ikää jo 5kymppiä.
Voi itku. Nuorena se oli kiharainen pusikkko.
Miten tän kanssa nyt pitäis olla
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miten sileä posliini muka näyttäisi yhtään vähemmän puhtaalta ja kiihottavalta keski-iläisellä?
Ei se pillusi ole vanhemmiten poikittain kääntynyt vaan näyttää paljaana aivan yhtä hyvältä kuin teinienkin.
Hieno cope
Sukusolut vanhenivat jo. Ei se keho ole enää vanhana yhtä viehättävä oikein miltään osin.
Itse ajan karvat pois, kuten olen tehnyt jo noin 30 vuoden ajan. ikää 53v. Ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat, ja tämä on paljon helpompaa näin.
Ei siinä ole mitään ongelmaa. Kaikki pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan karvat pois, kuten olen tehnyt jo noin 30 vuoden ajan. ikää 53v. Ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat, ja tämä on paljon helpompaa näin.
Sama homma.
m61
Olin 51 kun aloin ajella kaikki pois justkin siksi kun tussu alkoi näyttää tyhmältä! No mies tykkää. Ainoa vika on että kusi lentää vähän minne sattuu ilman karvoja.
Minusta posliini sopii ihan kaikenikäisille. Suotta sellaista enää nykyään häpeää. Tai sitten lyhyeksi siistitty on hyvä myös.
Ollapa itselläkin samantason murheet kuin ap lla. Silloin elämä jo melko hyvin, jos karvapeitteen puute on päällimmäisenä mielessä.