Mitä aamupalaksi, kun puuro, leipä ja rahka/jogurtti kyllästyttää?
Vinkkejä kaipailisin. Joku suolainen piirakka varmaan toimisi.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö miettiä ihan itse.
Tämä on keskustelupalsta. Täällä ei olisi ainuttakaan viestiä jos kaikki vaan miettisivät asiansa itse.
Ite mikrotan 1 kpl bratvurstin tai juusto Wilhelmin ja kupin kahvia. 1 min. ja päätteen äärelle etäpalaveriin.
Epäterveellistäkö? Miten niin. Iät ja ajat aamupalat hotellissa vieläkin rasvaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Smoothie?
Minua kyllästyttää jo tuo smoothie-sanakin.
Korppuja ja maitokahvia. Korpun päälle hyvää vattuhilloa.
Marjoja päälle kauralesettä, kahvi, riisi piirakka kananmunalla
Vierailija kirjoitti:
Ite mikrotan 1 kpl bratvurstin tai juusto Wilhelmin ja kupin kahvia. 1 min. ja päätteen äärelle etäpalaveriin.
Epäterveellistäkö? Miten niin. Iät ja ajat aamupalat hotellissa vieläkin rasvaisempaa.
Montako kertaa vuodessa sen hotellin vieläkin rasvaisemman aamupalan syöt? Hassu vertaus.
Juustopalat, croissant, patonki, marjat, hedelmäpalat. Joku valmis suolainen pakaste syötävä.
Joskus olen syönyt tavallista ruokaa aamupalaksi. Tuntui aavistuksen vaikealta kunnes pääsi käyntiin.
-pelkkiä hedelmiä
-riisipiirakka ja munavoi kuten joku ehdotti
-croissant ja marmelaaaadia
-kaikki irtojutut pähkinät, kuivatut hedelmät jne.
-mitä vaan mieleen juolahtaa vaikka jätskiä niin alkaa pian se leipä taas maistua
Kahvilla ja kunnon viinerillä kannattaa aamu aloittaa. Voi tehdä pullapitkon, bostonpullaa nam😋
Syön toisinaan kaksi keitettyä kananmunaa ja appelsiinin.
Vierailija kirjoitti:
Penistä
Nielaistaanko se kokonaisena vai paloitellaanko ensin?
Vierailija kirjoitti:
Rahka ja yoghurt ovat parhaita. En kyllästy koskaan!
Sopii ainakin eläkeläiselle.
Itse tekemä riisipuuro ja kinkkusämpylä sekä saavillinen kahvia. Kaupasta saa valmista riisipuuroa, mutta on hinnoiteltu siten ettei köyhällä olevara ostaa, joten kiehauttelen itse riisipuuroni.
Tuorepuuroa, pasteijoita, kinkku-juustosarvia, paahtoleipää ja marmeladia tai vaikka niitä karjalanpiirakoita munavoilla esim.
Aamupalaksi voi syödä ihan mitä tykkää. Onko sun hankala päättää muulloinkin mitä syöt?