Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

salin etuosassa istunut 34 naisen porukka keskittyi toistensa kanssa jutteluun ja kännykällä oleiluun koko esityksen ajan.

Vierailija
16.11.2025 |

Oululainen teatteri joutui keskeyttämään esityksen valitettavasta syystä.

Pikkujoulutunnelmissa ollut ryhmä häiritsi paitsi näytelmän tekijöitä, myös muuta yleisöä, Oulun Työväen Näyttämö kirjoitti Facebook-sivuillaan.

Oli perjantai-ilta perinteikkäässä pohjoissuomalaisessa teatterissa ja meneillään Loistojuttu-näytelmä. Kunnes häiriötekijät tulivat väliin.

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000011630271.html

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo vaan siitä että kyseinen näytelmä on tylsä.

Sitten voi lähteä vetämään.

Ei se oikeuta ruveta häiritsemään esitystä ja muita katsojia. Ennakkotiedot esityksestä ovat luettavissa ja jos ei kiinnosta niin pysykää pertskaleet poissa.

Usein nämä "pikkujoulujoululiput" ovat yritysten työntekijöilleen ostamia lippuja, toki ei kannata osallistua jos se ei ilman känniä onnistu.

Vierailija
42/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietäähän sen, työväen näyttämö. Järkyn näköinen muikkeli: tekoripset, naamalasit, kummalliset kulmakarvat ja hiukset alkaa päälaelta.

Ja se oma naama on minkä näköinen...? Eipä taida olla tasoa laatikkoleuka, malli, täydellinrn hiusraja, 187cm jne vaan lähempänä tyypillistä persua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, minkä firman pikkujoulut?

Vierailija
44/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai tai ylipäätänsä viikonloppu ei sattuneista syistä ole parhaita päiviä käydä "ulkona".

Vierailija
45/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät osaa käyttäytyä alkoholia maistettuaan? Aina saa hävetä ja lukea tällaisia otsikoita.

Vierailija
46/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullakin on siis näytökseen mennessäsi mukana alkoholia pikkupulloissa? Ihan siltä varalta, että tylsistyessäsi voi alkaa niiden sisällöstä nautiskelemaan? 

Mulla on elokuviinkin mennessä 12 kaljaa repussa. Mikä estää pitämästä hauskaa?

Vierailija
47/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kovin tylsä näytelmä, niin ihan hyvin voi poistua paikalta. Miksi pilata muiden teatterikokemus?

Koska mä voin. Get over it.

Vierailija
48/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, minkä firman pikkujoulut?

Hyvinvointialue tai sitten joku ripsiliimaamo.

Vierailija
49/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten olin katsomassa Finlandia Trophy taitiluistelua. Mun taakse tuli joku ilmeisesti muokkaryhmä. Oli pakko sanoa niille että voisitteko olla hiljaa esitysten ihana. Miks hitossa ne tuli sinne kokoontumaan jos eivät aikoneet katsoa esityksiä. Vieressä olleet pari mummoa kiittivät kun he eivät kehdanneet sanoa. Luulis että luistelija osaa kunnioittaa toisen esitystä. Mutta toisaalta itse en pysty mennä muokkaa katsomaan livenä sen järkyn kiljuminen takia. 

Vierailija
50/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai tai ylipäätänsä viikonloppu ei sattuneista syistä ole parhaita päiviä käydä "ulkona".

Miehen kanssa vältellään pikkujoulukaudella viikonloppuna ulos syömään menoa. Ei sitä huutonaurukiljuntaa kestä. 

Vierailija
51/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitylit ja papulit on päässeet kotoa pois. Pää ei kestä viinaa, eikä käytöstapoja osata. Aina voi mennä vaikka sinne kanttiiniin lopppuesityksen ajaksi jos ei kiinnosta. 

Vierailija
52/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytös on tylsä, mikseivät palkanneet vitsienkertojaa kärsimättömien viihdyttämiseen? Voisin ihan hyvin mennä teatteriin kertomaan vitsejä häiriökatsojille

Vierailija
53/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietäähän sen, työväen näyttämö. Järkyn näköinen muikkeli: tekoripset, naamalasit, kummalliset kulmakarvat ja hiukset alkaa päälaelta.

Miten tyylisi liittyy tähän keskusteluun?

Vierailija
54/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää viiskymppiset äijäporukat dokaamassa, missä vaan, esim hiihtokeskuksissa.

Samalla tavalla ällöttää pikkupierussa olevat ämmäporukat kälättämässä missä vaan. "Korkkarit kattoon" voivttu...

Vierailija
55/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko katsomossa, ap, vai valitatko muuten vain?

Vierailija
56/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmi näiden työnantaja, mikäli olivat työporukka. 

Vierailija
57/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää viiskymppiset äijäporukat dokaamassa, missä vaan, esim hiihtokeskuksissa.

Samalla tavalla ällöttää pikkupierussa olevat ämmäporukat kälättämässä missä vaan. "Korkkarit kattoon" voivttu...

Ja mua ällöttää kaikenmaailman hienopieru 1 ipa saunoessa tai pikkurilli pystyssä hieno lasi viiniä  naiset tai miehet.

Alkoholia juodaan sen takia että tullaan humalaan.

Vierailija
58/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä oli 34!!

Vierailija
59/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työporukka kyseessä? 

Vierailija
60/76 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt minkä alan työporukka on kyseessä? 34 naista! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi