Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies tunnistaa onko nainen kiinnostunut hänestä?

Vierailija
16.11.2025 |

Mistä mies tietää onko nainen kiinnostunut hänestä ?

Nämä päivänselvät asiat.

Nainen näkee miestä usein.

Nainen pukeutuu seksikkäästi kun tietää, että näkee miehen.

Muuta ?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi ihan suoraa, mutta olin vielä senkin jälkeen epäileväinen.

Oikeasti halusi taloudellisesti hyötyä sinusta. 

Vierailija
42/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hyvä keino tarkistaa onko nainen kiinnostunut. Juttele naiselle ja ole tarpeeksi lähellä häntä. Seuraa hänen silmiä samalla kun juttelet. Nainen on silloin kiinnostunut ja sinulla hyvät mahdollisuudet kun naisen silmät kääntyvät ympäri ja silmämunan valkuaiset esillä. Nainen katsoo niin ylös silmillä, että ne tahtomatta menevät ympäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. 

Vierailija
44/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat tytöt ja naiset hymyilleet koko ikäni. Mitään ei ole syntynyt hymyistä. Yhtä tyhjän kanssa tuollainen väite.

Vierailija
45/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatuksessa on kuulemma "sävy". Joku, mistä ulkopuolisetkin kuulee.

Mielestäni tämä ei pidä paikkansa, mutta jotkut väittää erottavansa tällaisen ihastuneen sävyn.

Vierailija
46/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Nainen kyllä kertoo sen ihan selkeästi ja mies joko tajuaa puhetta tai sitten ei tajua. Mistään pukeutumisesta tai hymyilyistä on ihan turha kuvitella mitään. 

Vierailija
47/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyytää miestä treffeille tai nainen lähtee miehen kanssa treffeille, kun mies pyytää.

Vierailija
48/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus huvikseni seurannut yhtä yksityiskohtaa. Kokemukaeni mukaan jos nainen on kiinnostunut hän koskee jossain vaiheessa hiuksiinsa.

Vierailija
49/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo tarinasi somessa ja on "sattumalta" pihalla tai hississä samaan aikaan.

Vierailija
50/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee paljon puhuessaan ja hipelee hiuksiaan samalla. Hakeutuu miehen seuraan vaikka jollain tekosyyllä. On kiinnostunut miehen elämästä. N. 45v

Vierailija
51/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee paljon puhuessaan ja hipelee hiuksiaan samalla. Hakeutuu miehen seuraan vaikka jollain tekosyyllä. On kiinnostunut miehen elämästä. N. 45v

Täytyy katsoa tässä kuukauden aikana toteutuuko tuo hakeutuu miehen seuraan. 

Vierailija
52/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukauden aikana? Pitkä aika odotella kuukautta. 

Vierailija
53/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukauden aikana? Pitkä aika odotella kuukautta. 

No voin katsoa vaikka ensi viikon aikana.

Vierailija
54/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hymyilee miehelle.

Ei. Minä hymyilen vain silloin, kun EN ole kiinnostunut miehestä. Jos olen kiinnostunut, olen aina todella vaikeana ja jotenkin jäykkänä, en pysty olemaan rento, mitä hymyilyyn vaaditaan. Vastaavasti en pysty katsomaan miestä silmiin, jos olen kiinnostunut, vain jos en ole. Tä kaikki johtaa väärinkäsityksiin, koska miehet usein kuvittelevat silmiin katsomisen ja hymyilyn kiinnostukseksi, vaikka minulla on siis juuri päinvastoin.

Vierailija
55/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katselevat monesti kiinnostavaa miestä muualtakin kuin kasvoista esim rintakehää. Ei kiinnostavia katsotaan ainoastaan kasvoihin jos sinnekään.

Tämä on muuten totta, se on ihan tutkittua. Jos katson kiinnostavaa miestä, katson suuta, leukaa ja rintakehää, en silmiin.

Vierailija
56/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen laittaa kuvan makkaristaan ja kertoo haaveilevansa sinusta, lisäten perään että en kyllä pelkästään haaveile vaan oon valmis mihin vaan. Näin tänään esim tapahtui. M40

Vierailija
57/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee kysymään apua matematiikan tehtävien kanssa. Mies tajuaa 20 vuotta myöhemmin että perhana, sehän oli kiinnostunut.

Heh, tää oli hauska. Tarinaan oli ujutettu naisen kiertelevä ja kaarteleva tapa "eiks toi vieläkään tajuu?" ja miehen kyky tajuta vain se esille nostettu ongelma ja keskittyä ratkaisemaan sitä. 

Vierailija
58/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että nämä toteutuu kyllä minulla. Alan alitajuntaisesti sukimaan hiuksia ja hymyilen ja nauran (tuolle edelliselle epäilijälle tiedoksi) erilailla. Joskus minun "keho huomaa" kiinnostuksen nopeammin kuin minun aivot. Eli tajuan omasta käytöksestäni, että ok, nyt mennään. :) 

Tämä on jotenkin niin alkukantaista, etten edes voi selittää. Pelkkä hymyily ja flirtti ei mulla tarkoita mitään. Se aito kiinnostus on jotenkin luotaisempaa ja silloin vältän tietoista flirttiä. Keho tekee sen mun puolesta. En voi piilottaa sitä, vailla monesti koitan. 

Vierailija
59/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ratikka on täysi ja nainen päättää tunkea juuri sinun viereesi tullessaan kyytiin. Haluaa kainaloosi.

Kaupan itsepalvelukassalla olet tehnyt ostoksesi. Paikkasi vapautuu, samalla joku muukin on valmis. Nainen valitsee näistä kahdesta sinun käyttämäsi kassan. Satavarmana hän on kiinnostunut sinusta.

Matkustat yksin hississä, joka vetää parhaillaan 12 henkeä. Nainen tilaa hissin ja astuu sen kyytiin, vaikka hän voisi odottaa että jäisit pois ja näin saisi matkustaa rauhassa. Voi jo kuulla hääkellot.

Näin niitä naisia luetaan ;)

Vierailija
60/61 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee kysymään apua matematiikan tehtävien kanssa. Mies tajuaa 20 vuotta myöhemmin että perhana, sehän oli kiinnostunut.

Joo, mut ero olisi kuitenkin tullut jossain vaiheessa. 

Mitä sitten? Et ottaisi hyvinpalkattua työpaikkaa vastaan, koska saatat 20 vuoden päästä tulla irtisanotuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän