Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään

18.04.2007 |

Tehdäänpäs oma pino meille kaikille ketkä yritämme ensi vuodelle vauvaa.

Lyhyt esittely itsestä ja puolisosta, milloin taival aloitettu sekä monettako yritetään.

Itse olen 21 vuotias kosmetologi Keski-Suomesta ja mieheni 24 vuotias putkialan yrittäjä. Ensimmäistä aloimme yrittämään 3/07 ja toivottavasti yritys jää lyhyeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos aikaisempia niin syntymä kuukausi ja vuosi mukaan niin saadaan mukava pino aikaiseksi.

Vierailija
2/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa...

Meillä myös vauveli kovasti toiveissa. Itse tuntuu, että oon kuumeillut jo viimeiset pari vuotta...mies on lähtenyt mukaan pikku hiljaa ja nyt ollaan molemmat tosi innoissaan. Odotukset on siis kovat, mutta toki tiedetään, että aikaa voi vierähtää ennen kuin tulokas itsestään ilmoittelee. Yritys aloitettu 2/07 eli kaksi kiertoa takana ja nyt toiveikkaana kolmannen suhteen...voi kun sais ajatukset hetkeks johonkin muihin juttuihin, mutta sitä vaan niin innostuu.Toiveet on kyl nyt tosi korkealla. Ihanaa kun kesä tulee. Kiva kun täällä saa vähän jutella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Ihan lähimmille kun ei viitsi/eikä halua asiasta huudella, ennen kun on jotain kerrottavaa oikeesti...

Mukavaa viikkoa kaikille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensimmäistä lasta toivotaan...niin ja iät minä 25 ja mies 27...

Vierailija
4/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös olen kuumeillut jo vaikka kuinka kauan ja varsinkin kun joku pikku lapsi/vauva oli näköpiirissä

Vierailija
5/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 29v ja mies 37.

Lapsukaiset 02/01 ja 04/03.

Minun vauvakuumeeni on lähes krooninen, välillä lämpö vain tipahtaa vähän alemmas, ja sitten taas nousee. :)

Nyt sitten mieskin innostui pitkien keskustelujen jälkeen asiasta, ja yritys alkoi 4/07, tosin yksi kemiallinen raskaus sattui n.kuukausi sitten, ja siitä se toive jäi kytemään kummallekin.

Vierailija
6/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä ei yritys vielä ole alkanut, tarkoitus olisi kesäkuun puolella jättää ehkäisy pois. Meillä ennestään lapset 01, 03 ja 05. Neljättä siis kuumeillaan. Kaikki kolme ovat talvi vauvoja niin neljännestä toiveena saada kevät vauva, vaikka ainahan se ei mene niinkuin itse haluaa, mutta kuitenkin toiveena yrittää ;) Ikää meillä minä vm.82 ja mies vm.70.

Vierailija
7/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa saada tänne kirjava pikku clubi! =) Meillä toivottiin joululahjaa, mutta katsotaanpa nyt jos me saataisiin se tamminyytti. Onko moni turvautunut ovis testeihin ja onko ne ollut " hankalia" ? Itse tilasin juuri ja ajattelin sellaista kokeilla...

Vierailija
8/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta aloitellaan yrittämään kesällä. Ensimmäiset lapset vm. -99 ja -01. Tavoitteena saada äippärahat vuoden 2006 tuloilla, joten siinä pääsyy ajankohtaan. Ja vanhemmat vm. -74, joten ikäkin alkaa jo painamaan. Eikä haluta liian " iltatähteä" .

Katsotaan, edelliset tulivat helpolla, mutta eihän lapsia kalenterin mukaan tehdä ;)

Vierailija
9/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen painos tehty, unohdetaan tämä!

Vierailija
10/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensimmäisestä haaveillaan. Minä 26, terkkari ja mies 31, markkinointipäälikkö. Aika maltillisesti suhtaudun tähän touhuun, osaksi jo senkin takia, että kierrot jotain ihaan muuta kuin säännölliset, tarkoitus kyllä aloitella luget vapun jälkeen...

Vähän jänskättää et hurahtaa tähän touhuun liian intensiivisesti, kun tarkoitushan olisi tiettykin nauttia siitä harjoittelustakin ;O)! Tahdon siis sanoa, että oon herkästi innostuvaa sorttia ja täällä maaperä on mitä otollisin... :O)