Miksi kaikki viljelee täytesanaparia Niin sanotusti?
Joka hemmetin asia on niin sanotusti niin sanotusti!
Kommentit (168)
Heti jo toinen uutinen tänään loppuu Niin sanotusti -tokaisuun, prkl! Joka päivä, joka tun päivä on niin sanotusti Niin sanotusti -päivä
Asiaa ei sen enempää selvitetty. Siinä ei ollut mitään selvitettävää tai niin sanotusti hämärää.
Niin sanotusti -ykköset.
Yleensä oma aika tulee kuluttua sohvalla makoillen loikoiluvaatteisiin pukeutuneena, Janni kertoo. Tällä kertaa hän oli kuitenkin vetänyt iltaa varten niin sanotusti ykköset päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki?
Kaikki, jotka niin sanotusti tykkää viljellä sitä. Eli kaikki.
Aloittajan tuttavapiiri ei taida kovin laaja olla, jos siinä kaikki tuota sanaparia käyttävät. Itse en ole havainnut "kaikkien" käyttävän sitä edes tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanotusti -ykköset.
Yleensä oma aika tulee kuluttua sohvalla makoillen loikoiluvaatteisiin pukeutuneena, Janni kertoo. Tällä kertaa hän oli kuitenkin vetänyt iltaa varten niin sanotusti ykköset päälleen.
Ai jaa, kyse olikin somen ja hömppälehtien jutuista eikä tavallisista ihmisistä.
Kovasti mediassa ihmiset jyrähtelevät ja iltapäivälehtien lukijat tekevät paljon tavallisia juttuja aina väärin.
Niin sanotusti seuraava
Lataustehoa on yksivaiheisena mukavat 6,6 kW. Se tarkoittaa akun täyttymistä tyhjästä täyteen jopa puolessatoista tunnissa. Ja niin sanotusta siivousspistorasiastakin ladaten kohtuullisessa viidessä-kuudessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan tuttavapiiri ei taida kovin laaja olla, jos siinä kaikki tuota sanaparia käyttävät. Itse en ole havainnut "kaikkien" käyttävän sitä edes tällä palstalla.
Tirsk. Olet niin sanotusti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanotusti -ykköset.
Ai jaa, kyse olikin somen ja hömppälehtien jutuista eikä tavallisista ihmisistä.
Kovasti mediassa ihmiset jyrähtelevät ja iltapäivälehtien lukijat tekevät paljon tavallisia juttuja aina väärin.
Asiaohjelmissakin niin sanotusti viljellään Niin sanotustia. Pidä niin sanotusti korvat auki.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanotusti lausutaan lyhennettynä: ÄNÄS
Yrittäkää muuttaa mun mieli?
Ns. viittaa ilmaisuun niin sanottu, joka on hyödyllinen ilmaisu kertomaan sitä että kyseessä ei ole välttämättä puhujan käyttämä ilmaisu, siis tekemään pesäeron. Ns. limuviinat. (niin sanotut limuviinat) Niin sanotusti on taas turha täyteilmaisu
Ja seuraava YLEllä. Annan niin sanotusti ylen.
Pahoinpitelyt olivat perusmuotoisia eli niin sanotusti nyrkin heilautuksia. Poliisin tietoon ei ole tullut tapauksia, joissa uhri olisi saanut vakavia vammoja.
Ja S-ryhmä niin sanotusti tarjoaa työpaikkaa
Kaupan alan kenties monipuolisimmat työtehtävät! Pienessä yksikössä työ on vaihtelevaa ja niin sanotusti kaikki tekevät kaikkea.
Ja niin sanotusti taas uusi
Dragusica lensi holtittomasti päin laitaa, nousi ja lähti niin sanotusti metsästämään kostoksi.
Golfpistekin kantaa tänään niin sanotusti kortensa kekoon
Reissujen veturit ovat golfia seuranneille tuttuja ja niin sanotusti meritoituneita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen yleensä turha on "itse asiassa".
Ei ole kumpikaan sanonta turha jos olet opettaja niin kun minä olen toisella asteella. Se vaan edellyttää sitä että pystyy sanomaan saman asian myös erilailla (mielellään viidellä tavalla) että kaikki oppilaat jotenkin ymmärtävät. Se oli nuosituhannen alussa vielä niin että oli opettajan vika jos ei osannut jotain selittää. Nyt se on lähinnä niin että osastonjohtaja kysyy minulta luokkaan mennessäni että onko seuraavana opetusvuorossani vaikkapa kakkoset ja jos on kakkoset vuorossa niin sanoo vielä siihen jotain että mene äkkiä sinne kun osaavat vielä lukea.
Ja sanomalehti Kaleva niin sanotusti kunnostautuu seuraavaksi
Jos koulu lakkautetaan, se niin sanotusti jalostetaan tontiksi: rakennus puretaan ja jotain muuta kaavoitetaan tilalle.
IL niin sanotusti uutisoi Trumpista
Johnson voi myös tuoda lakiesityksen edustajainhuoneen äänestettäväksi niin sanotusti under suspension eli nopeutetussa menettelyssä.
Ja Helsingin Uutiset niin sanotusti seuraa trendiä
Annalalla oli hetkellisesti sanat hukassa ja lopulta hän niin sanotusti vihelsi kappaleen poikki.
Niin.