Onko Raamattu 100 prosenttisesti Jumalan Sanaa?
1 kor 7 25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukseni niinkuin se, joka on Herralta saanut sen laupeuden, että hän on luotettava.
Hyvä kysymys sinänsä. Onko Raamattu 100 prosenttisesti Jumalan sanaa, ja pitäiskö olla? Koraanin hokeltajat huutavat, että Koraani on Allahin sanaa taivaasta suoraan. Silti Allah on niin stupido, että sekoittaa mm. Mooseksen ja Aaronin siskon Marian Jeesuksen Äitiin Mariaan, joilla on 1500 vuotta historiassa eroa. Mutta koraani ei olekaan historiankirja missään, se on vain hokemia. Mm suurassa 4 allah väittää, että Jumala tempaisi Jeesuksen pois ristiltä ja vei taivaaseen, ja Hänen sijaansa kuolikin Simon Kyreneläinen. allahjin pierukirjoja eli koraaneja olen polttanut jo 2 kpl, toisen kokossa ja toisen kotona, se sytytti tulipalon seinään ja pienestä reiästä muovimatosta sain 10 000 e vakuutuskorvauksen eli uuden laminaatin! you do the same.
Kommentit (26)
Varmaan muuten on, mutta sianliha ei ole syntistä evästä eivätkä kärmekset puhu.
Vierailija kirjoitti:
100% ei ole.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Ihmisten kirjoittama raamattu ja sen tekstejä on muutettu moneen kertaan palvelemaan kirkon valtaa ja asenteita, siitä on poistettu tekstejä, mitkä eivät ole palvelleet kirkolliskokousten pyrkimyksiä, mm. jälleensyntymisoppi. Samoin koraani ja muut eri uskontojen ns. pyhät kirjat ovat ihmisten kirjoittamia. Nämä sisältävät eri aikoina ja erilaisissa kulttuureissa syntyneitä moraalisia arvoja ja elämänohjeita tarinoiden muodossa. Jotkut sitten sokeasti uskovat sanasta sanaan ja luulevat, että joku jumala on ne kirjoittanut. Uskonnoissa on paljon hyvää sisältöä, mutta valtavasti tuhovoimaa, kun niitä käytetään ihmisten kontrolloinnin, vallan ja sotien syinä ja uskotaan, että vain se oma on yksi ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kirjoittama raamattu ja sen tekstejä on muutettu moneen kertaan palvelemaan kirkon valtaa ja asenteita, siitä on poistettu tekstejä, mitkä eivät ole palvelleet kirkolliskokousten pyrkimyksiä, mm. jälleensyntymisoppi. Samoin koraani ja muut eri uskontojen ns. pyhät kirjat ovat ihmisten kirjoittamia. Nämä sisältävät eri aikoina ja erilaisissa kulttuureissa syntyneitä moraalisia arvoja ja elämänohjeita tarinoiden muodossa. Jotkut sitten sokeasti uskovat sanasta sanaan ja luulevat, että joku jumala on ne kirjoittanut. Uskonnoissa on paljon hyvää sisältöä, mutta valtavasti tuhovoimaa, kun niitä käytetään ihmisten kontrolloinnin, vallan ja sotien syinä ja uskotaan, että vain se oma on yksi ja oikea.
Perehtyminen omaan uskontoon ja sen pitäminen ainoana oikeana on tärkeä vaihe. Se kehittää omistautumista ja ihmisen kykyä kohdistaa ajatuksensa ja energiansa rajattuun asiaan.
Ei ole vaikka sana olisi tullut Jumalalta. Yksi kirjoitusvirhe voi pilata täydellisyyden. Yksi kirjain väärin ja kokonaisuus onkin vain 99.99% Jumalan sanaa.