Tampereen Kaupunki irtisanoo 122 henkilöä
Ja nyt nämä alkoivat julkisella puolella. En oikein usko että Tampere tulee olemaan ainoa
Kommentit (20)
Se on ihan oikein, että julkinen puoli on mukana talkoissa
Hä, niin vähä, sovittiin 2000 henkilöstä. Ilmari petti.
Purra
Aika paljon tulee uusia työttömiä sellaisista, jotka ovat uskoneet ikuiseen työpaikkaan. Tiedän itsekin muutaman jotka ennen suureen ääneen huusivat "työttömyys johtuu haluttomuudesta" ja ovat nyt itse työttömänä, jotkut olleet jo pari vuotta.
Itse en ole missään vaiheessa jäänyt lepäilemään, vaikka olen työtön ollutkin, enkä odottamaan valmista. Aina pitää etsiä jotain uutta jos entinen ei vedä.
Kannattaako nyt jokaikistä irtisanomista nostaa tikunnokkaan? Potkujen saaminen on osa tavanomaista elämää.
Tämä on nyt sitä parempaa irtisanomista ala SDP. Bile-Ilmari on palkannut omaa lähipiiriään tuonne Tampereen kaupungille, saavat kivan muhkeaa palkkaa siellä.
Bile-ilmarin ja SDP:n suomalaisvastainen kurinpitopolitiikka tuottaa haitallista tulosta.
Toivottavasti irtisanovat koko Kasvu- ja työllisyyspalvelun väen. Se on malliesimerkki feminisaatiosta, kun 99% väestä on naisia. Ilmankos työllisyyspalvelut ovat jonninjoutavaa lapsellista puuhastelua, jonka tarkoitus ei ole työllistää tai auttaa asiakkaita työllistymään, vaan pitää heille aikuisten päiväkotia.
Toivottavasti irtisanomiset kohdistuu ns. turhiin henkilöihin eikä raatajiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt sitä parempaa irtisanomista ala SDP. Bile-Ilmari on palkannut omaa lähipiiriään tuonne Tampereen kaupungille, saavat kivan muhkeaa palkkaa siellä.
Onko luvassa reilumpia irtisanomisia?
Vierailija kirjoitti:
Lastenhoitajat, opettajat, erityisopettajat pihalle vaan
Jo on aikakin. Tampereen hallintohimmeli on aivan älytön.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tulee uusia työttömiä sellaisista, jotka ovat uskoneet ikuiseen työpaikkaan. Tiedän itsekin muutaman jotka ennen suureen ääneen huusivat "työttömyys johtuu haluttomuudesta" ja ovat nyt itse työttömänä, jotkut olleet jo pari vuotta.
Itse en ole missään vaiheessa jäänyt lepäilemään, vaikka olen työtön ollutkin, enkä odottamaan valmista. Aina pitää etsiä jotain uutta jos entinen ei vedä.
Moni on niitä, jotka kannattavat leikkauksia, koska uskovat itse olevansa korvaamattomia. Karu totuus iskee ennemmin tai myöhemmin kasvoille.
Vakkareita irtisanotaan. Kohta tarvitaan vielä enemmän sijaisia ja keikkatyövoimaa. Pienempi porukka, sama työmäärä väsyy ja saikuttaa.
Yes!
- sotekeikkari, pk-seutu
Vierailija kirjoitti:
Onhan suomen julkinen sektori aika suuri
Sillä on varmistettu että naisille on töitä.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikakin. Tampereen hallintohimmeli on aivan älytön.
Hallinnossa olevat työt lakkautetaan mutta lähtijä on se ruohonjuuritason työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soten laitossektorilla voin valita työpaikkani.
M46
Vierailija kirjoitti:
Kun ne raatajat ovat niitä turhia henkilöitä niiden mielestä jotka päättävät irtisanomisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soten laitossektorilla voin valita työpaikkani.
M46
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta.