Oudot opiskelijat amiksessa!? Kouluun tullaan pilvessä, myöhässä, mitään ei jakseta...
Ja kyse ei ole edes päiväpuolesta vaan ilta/aikuisopiskelusta! Opetus on sinänsä hyvää, mutta luokkakaverit vähän erikoisia.
Kouluun tullaan myöhässä, päihtyneenä (yleensä pilvessä), lintsataan, motivaatio ja kärsivällisyys nollassa, heti hermostutaan jos jokin uusia asia ei onnistu, mistään ei tajuta mitään vaan ollaan ihan kujalla. Koko ajan pitäisi päästä tauolle, mitään ei jakseta tehdä. Yhteisissä aineissa harjoitellaan pilkun ja pisteen käyttöä, ja niiden löytymistä näppäimistöstä!?
En tiedä onko kyseessä vain tämä opiskelemani ala, vai onko kaikki amiksessa tälläisiä. Sen voin paljastaa että naisvaltainen ala. Enkä todellakaan halua mollata opiskelemaani alaa, amista tai amiksen käyneitä, ihmettelen vain että mitä ihmeen touhua tämä on?
Kommentit (88)
Nopeasti on huonoon suuntaan mennyt, tai sitten sinulle on käynyt huono tuuri. Opiskelin aikuispuolella amiksessa 2016-2018 ja todella skarppia ja motivoitunutta porukkaa oltiin ja ryhmän lähtötaso oli niin korkea, että meinasin itse pudota kärryiltä. Monella oli jo paljon kokemusta alasta ja he tulivat tekemään tutkinnon vain saadakseen mustaa valkoiselle todistamaan, että he olivat päteviä.
Välillä tilan puutteen vuoksi jouduimme matkustamaan kaupungin ulkopuolelle lähipäiviä suorittamaan ja lähes koskaan ei kukaan jäänyt näistäkään pois ilman pätevää syytä. Ja ei ollut hämärähemmoja porukassamme, vaan ihan tavallisia 18-50 v jamppoja ja jaanoja.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti on huonoon suuntaan mennyt, tai sitten sinulle on käynyt huono tuuri. Opiskelin aikuispuolella amiksessa 2016-2018 ja todella skarppia ja motivoitunutta porukkaa oltiin ja ryhmän lähtötaso oli niin korkea, että meinasin itse pudota kärryiltä. Monella oli jo paljon kokemusta alasta ja he tulivat tekemään tutkinnon vain saadakseen mustaa valkoiselle todistamaan, että he olivat päteviä.
Välillä tilan puutteen vuoksi jouduimme matkustamaan kaupungin ulkopuolelle lähipäiviä suorittamaan ja lähes koskaan ei kukaan jäänyt näistäkään pois ilman pätevää syytä. Ja ei ollut hämärähemmoja porukassamme, vaan ihan tavallisia 18-50 v jamppoja ja jaanoja.
Mikä ala?
Joku tälläinen outo opiskelija käynyt alapeukuttamassa? :D
Samoja kokemuksia täällä. Olin vähän shokissa siitä, miten "tyhmiä" jotkut oli kun menin amikseen pari vuotta sitten. Pihalla olivat kuin lumiukot, nikotiinipussit huulessa ja koko ajan "joo siis niinku en mä tajuu"
Uskon aloituksen olevan täysin totta. Amiksissa on just tollasta jengiä.
pilvessä koulussa? ihanko oikeasti? eikö opettaja sano mitään?
Vierailija kirjoitti:
pilvessä koulussa? ihanko oikeasti? eikö opettaja sano mitään?
Ei sano, ainakaan jos aikuisopiskelija kyseessä.
Ei hitto mitä touhua