Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyitkö että Päivi Räsänen antaa täystyrmäyksen Alkon sunnuntaiaukiololle?

Kommentit (33)

Vierailija
1/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin hyvä, että Räsänen pakottaisi kristilliset ulos hallituksesta ja hallitus hajoaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit tulivat kauppoihin ja kyllä suomi on nyt täysin rappiolla siitä vai mitä? Kokoajan käy viinihyllyillä hirveä kuhina ja hyllyt ovat tyhjiä!

Vierailija
4/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina Alkoon ja saat sitten pitkät katseet päätään puistellen.

Vierailija
5/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Alkon pitäisi olla aina auki. Jos on ongelmia juomisen lopettamisessa niin osta varastoon enemmän. Ja saahan sen kännin lähikaupastakin.

T. Yks ateisti

Vierailija
6/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. Mutta suoraan sanoen en minäkään tajua miksi Alko pitäisi sunnuntaisin olla auki. Kyllä minä ainakin ehdin juomani sieltä hakea arkisin, ja luulen että kaikki muutkin.

Vierailija
7/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vastusta samaan syssyyn viinitarjoilua sunnuntaisin kirkossa? Porttiteorian mukaisesti jo tilkka viiniä saattaa laukaista alkoholistilla ryyppyputken ja sitä seuraavan deliriumin. Kuinkahan monta lasta on kärsinyt tuon asian vuoksi?

Vierailija
8/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vastusta samaan syssyyn viinitarjoilua sunnuntaisin kirkossa? Porttiteorian mukaisesti jo tilkka viiniä saattaa laukaista alkoholistilla ryyppyputken ja sitä seuraavan deliriumin. Kuinkahan monta lasta on kärsinyt tuon asian vuoksi?

Kyllä ehtoollisella saa alkoholitonta viiniä kun pyytää. 

Vierailija
9/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sunnuntain ruokaostoksetkaan suurelta osin tule sunnuntaina nautittua. On jo aika mennä kohti eurooppalaista, turistitkin lapissa nauraa.

Vierailija
10/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin hyvä, että Räsänen pakottaisi kristilliset ulos hallituksesta ja hallitus hajoaisi.

MIksi se siihen hajoaisi?

Vierailija
11/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu, nyt lähti Päivi viimein viuh! vaan kirkosta. On se jo 30 vuotta uhkaillut :DDD

-winner-

Vierailija
12/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ainoa, joka on sentään huolissaan Alkon myymäläverkostosta.

Sunnuntai aukioloaikaa haaveillaan, jotta ulkomaiset verkkokaupat eivät vie alkolta myyntiä.

Eivät vie, ei. Oy Alko Ab. Menee viidessä vuodessa konkurssiin 

Vierailija
13/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt. Mutta suoraan sanoen en minäkään tajua miksi Alko pitäisi sunnuntaisin olla auki. Kyllä minä ainakin ehdin juomani sieltä hakea arkisin, ja luulen että kaikki muutkin.

Miksi sen pitäisi olla kiinni?

Vierailija
14/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Alkon pitäisi olla aina auki. Jos on ongelmia juomisen lopettamisessa niin osta varastoon enemmän. Ja saahan sen kännin lähikaupastakin.

T. Yks ateisti

Känni lähikaupasta, ei todellakaan. Varastoon osto pikemminkin houkuttaa juomaan. Ei aikuisia tarvitse suitsia, on monta suurempaa ongelmaa olemassa, kuten huumeet.

Vierailija
15/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sunnuntain ruokaostoksetkaan suurelta osin tule sunnuntaina nautittua. On jo aika mennä kohti eurooppalaista, turistitkin lapissa nauraa.

No jos mennään oikeasti eurooppalaiseen käytäntöön niin laitetaan kauppojen ovet säppiin sunnuntaina niin kuin esimerkiksi Saksassa tehdään yhä.

Vierailija
16/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla aina auki? Alkossa voi käydä arkena ja ostaa sen mitä tarvitsee.

Vierailija
17/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupat kiinni sunnuntaisin. Niin oli ennenkin.

Vierailija
18/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kyllä Päivin kanssa samaa mieltä, ei todellakaan tarvii Alkon olla auki sunnuntaisin. Ei kyllä tarvis olla muulloinkaan.

Vierailija
19/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tajua miksi pitää olla Alko? Alkoholi juomat pitäisi olla normaalisti ruokakaupassa. 

Vierailija
20/32 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Päivi muistaa mainita alkoholistilla olevan "kipu" ja miettii, miten kamalaa se on kun alkoholistit marssivat joka päivä kaduilla ja miten alkoholistin saisi eheytettyä, kun kuitenkin Taivaassa joutuu kittaamaan viiniä sankokaupalla joka päivä...

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi