Yllätyitkö että Päivi Räsänen antaa täystyrmäyksen Alkon sunnuntaiaukiololle?
Tuliko puun takaa? https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kristillisdemokraattien-rasanen-tyrmaa…
Kommentit (33)
Olisikin hyvä, että Räsänen pakottaisi kristilliset ulos hallituksesta ja hallitus hajoaisi.
Viinit tulivat kauppoihin ja kyllä suomi on nyt täysin rappiolla siitä vai mitä? Kokoajan käy viinihyllyillä hirveä kuhina ja hyllyt ovat tyhjiä!
Sunnuntaina Alkoon ja saat sitten pitkät katseet päätään puistellen.
En ymmärrä miksi Alkon pitäisi olla aina auki. Jos on ongelmia juomisen lopettamisessa niin osta varastoon enemmän. Ja saahan sen kännin lähikaupastakin.
T. Yks ateisti
En yllättynyt. Mutta suoraan sanoen en minäkään tajua miksi Alko pitäisi sunnuntaisin olla auki. Kyllä minä ainakin ehdin juomani sieltä hakea arkisin, ja luulen että kaikki muutkin.
Miksi ei vastusta samaan syssyyn viinitarjoilua sunnuntaisin kirkossa? Porttiteorian mukaisesti jo tilkka viiniä saattaa laukaista alkoholistilla ryyppyputken ja sitä seuraavan deliriumin. Kuinkahan monta lasta on kärsinyt tuon asian vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vastusta samaan syssyyn viinitarjoilua sunnuntaisin kirkossa? Porttiteorian mukaisesti jo tilkka viiniä saattaa laukaista alkoholistilla ryyppyputken ja sitä seuraavan deliriumin. Kuinkahan monta lasta on kärsinyt tuon asian vuoksi?
Kyllä ehtoollisella saa alkoholitonta viiniä kun pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sunnuntain ruokaostoksetkaan suurelta osin tule sunnuntaina nautittua. On jo aika mennä kohti eurooppalaista, turistitkin lapissa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin hyvä, että Räsänen pakottaisi kristilliset ulos hallituksesta ja hallitus hajoaisi.
MIksi se siihen hajoaisi?
Juhuu, nyt lähti Päivi viimein viuh! vaan kirkosta. On se jo 30 vuotta uhkaillut :DDD
-winner-
Hän on ainoa, joka on sentään huolissaan Alkon myymäläverkostosta.
Sunnuntai aukioloaikaa haaveillaan, jotta ulkomaiset verkkokaupat eivät vie alkolta myyntiä.
Eivät vie, ei. Oy Alko Ab. Menee viidessä vuodessa konkurssiin
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt. Mutta suoraan sanoen en minäkään tajua miksi Alko pitäisi sunnuntaisin olla auki. Kyllä minä ainakin ehdin juomani sieltä hakea arkisin, ja luulen että kaikki muutkin.
Miksi sen pitäisi olla kiinni?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Alkon pitäisi olla aina auki. Jos on ongelmia juomisen lopettamisessa niin osta varastoon enemmän. Ja saahan sen kännin lähikaupastakin.
T. Yks ateisti
Känni lähikaupasta, ei todellakaan. Varastoon osto pikemminkin houkuttaa juomaan. Ei aikuisia tarvitse suitsia, on monta suurempaa ongelmaa olemassa, kuten huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sunnuntain ruokaostoksetkaan suurelta osin tule sunnuntaina nautittua. On jo aika mennä kohti eurooppalaista, turistitkin lapissa nauraa.
No jos mennään oikeasti eurooppalaiseen käytäntöön niin laitetaan kauppojen ovet säppiin sunnuntaina niin kuin esimerkiksi Saksassa tehdään yhä.
Miksi pitää olla aina auki? Alkossa voi käydä arkena ja ostaa sen mitä tarvitsee.
Kaikki kaupat kiinni sunnuntaisin. Niin oli ennenkin.
En. Olen kyllä Päivin kanssa samaa mieltä, ei todellakaan tarvii Alkon olla auki sunnuntaisin. Ei kyllä tarvis olla muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua miksi pitää olla Alko? Alkoholi juomat pitäisi olla normaalisti ruokakaupassa.
Toivottavasti Päivi muistaa mainita alkoholistilla olevan "kipu" ja miettii, miten kamalaa se on kun alkoholistit marssivat joka päivä kaduilla ja miten alkoholistin saisi eheytettyä, kun kuitenkin Taivaassa joutuu kittaamaan viiniä sankokaupalla joka päivä...
-winner-
En.