Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin menisit lomalle näistä kolmesta:

Vierailija
12.11.2025 |

Florida, Thaimaa, Kap Verde?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kap Verdessä ei ole yhtään mitään. Florida ei houkuttele yhtään eikä kyllä Thaimaakaan, mutta hinnan takia varmaan sitten valitsen Thaimaan. 

Vierailija
22/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa käyneenä sanon silti Thaimaa. Siellä on muutakin kuin rantalomaa/maksullisia naisia.

Floridassa on kallista lomailla, itse tykkään että lomalla ei tarvitse miettiä mitä mikäkin maksaa. Valitettavasti oma keskituloisuus ei riitä siihen muualla kuin Aasiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kap Verdellä ei ole mitään. Floridassa ei pääse minnekään ilman autoa. Thaimaakin vtuttaa, mutta vähiten noista. Edullinen, hyvä safka

Thaimaa on teidän pedofiilien paikka.

Vierailija
24/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kap Verdellä ei ole mitään. Floridassa ei pääse minnekään ilman autoa. Thaimaakin vtuttaa, mutta vähiten noista. Edullinen, hyvä safka

Et siis ole siellä itse käynyt.

N33

Vierailija
25/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa. Olen ollut siellä useamman kerran sekä expat ystävien luona että perheen kanssa lomalla.

Luonto on upea ja ruoka hyvää. 

Florida/USA on täysin poissa laskuista ja Kap Verdellä ei ole oikein mitään tekemistä

Vierailija
26/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridassa olen jo käynyt, joten jompikumpi noista kahdesta muusta. Thaimaassa lienee enemmän tekemistä ja nähtävää.

Vierailija
27/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kap Verde, Floridaan en halua ja Thaimaassa on liikaa lapsiseksiä jota en aio olla tukemassa

Eihän sinun tarvitse siellä seksiä harrastaa! Suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja, myös turisteista

Vierailija
28/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ainakaan Thaimaaseen, olen ollut useasti enkä lähtisi edes rahalla. Floridassa on mukava matkustaa, mutta tietysti kannattaa varata budjettia. 

Vierailija
29/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrantaan, humppa siellä soi.

Vierailija
30/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 😍

Vierailija
31/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi ainakaan Thaimaaseen, olen ollut useasti enkä lähtisi edes rahalla. Floridassa on mukava matkustaa, mutta tietysti kannattaa varata budjettia. 

Miksi olet käynyt useasti jos se on niin kamala paikka?

Vierailija
32/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet Thaimaaseen, kai palaat takaisin kotimaaseen?

Vierailija
33/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kap Verdestä kuullut vain että kuivaa ja tuulee joten ei kiinnosta. Thaimaan saaristoon olin lähdössä mutta tuli vastaan tarjousloma Mauritiukselle joten valitsin sen, tutkin vesiputoukset ja rannat ja korallit ja sukelluspäivä ja meriretki, siinä se loma hurahti.

Vierailija
34/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään..

Vierailija
35/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on aika paljon laajempi kuin Pattaya. Jos se. Perusteella arvioi koko maan, niin pahasti menee pieleen.

Sama kuin arvoisi Suomen huonona lomakohteena, jos on käynyt Itäkeskuksessa vain.

Vierailija
36/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet käynyt useasti jos se on niin kamala paikka?

Muutaman kerran käynyt siellä eri kohteissa ja todennut ettei missään nimessä enää koskaan sinne. Maailmassa on paljon parempia lämpimiä paikkoja. Makuasioita. 

Vierailija
37/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kap Verde on yksi maailman köyhimpiä maita. Maaperä on laavaa, mitään ei kasva. 

Jos viidyt resortissa koko loman niin siitten sinne. Jos itselläni olisi rahaa niin lähtisin Floridaan, sinne pitänee varata tuplabudejtti muihin mainitsemiisi verrattuna.

niin, resortin hinta-laatusuhde vain on huono. miksi lennät pitkän matkan saadaksesi kalliilla ei mitään?

Vierailija
38/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen nainen, ja voin vakuuttaa, että Thaimaassa on valtavasti nähtävää ihan tavallisillekin matkailijoille. Siellä on upeita temppeleitä, historiallisia kohteita, kauniita luontokohteita, UNESCO:n maailmanperintökohteita, sukelluskohteita, surffauspaikkoja, ruokamatkailua ja suurkaupunkeja, joissa riittää tekemistä. Se, että niputtaa kokonaisen maan yhdeksi ja samaksi asiaksi, kertoo vain tietämättömyydestä ja siitä, että ei ole vaivautunut tutustumaan maan monimuotoisuuteen.

Vierailija
39/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin taimaahan naimaan.

Vierailija
40/46 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten menisin taas Floridaan, vaikka inhoan a) Trumpia b) immigration-jonoja c) turvattomuutta, kodittomia huumehörhöjä, aseita d) hintoja ja amerikkalaista tippikulttuuria

Mikään näistä ei ole tällä hetkellä minua kiinnostava kohde.