Ihastus ja himot
Olen ollut jo yli vuoden ihastunut töissä säännöllisesti näkemääni mieheen.
Olen ollut oman mieheni kanssa reilu 30 v. yhdessä enkä ikinä ole tuntenut samanlaista himoa ja ihastusta. Seksi on myös täysin ala-arvoista.
Olen vasta viime vuosina löytänyt " itseni", mikä kiihottaa ja tulen minuutissa lelun kanssa.
Miehen kanssa tämä on mahdotonta, koska hänellä ei mielenkiinto riitä oppia uutta.
Viime aikoina ihastus on katsonut pitkään takaisin silmiin ja hymyillyt, aloittanut keskustelun ja silmät ovat käyneet myös rinnoillani, kun luulee etten huomaa.
Kotona hymyilyttää ja kehittelen mielessäni, miten tästä voisi edetä ja mitä voisi tapahtua.
Haaveilen saavani halauksen ja samalla tuntea jotakin kovaa itseäni vasten.
Omat halut on saaneet ihan valtavat mittasuhteet, päivittäin on saatava helpotus leluilla.
En tiedä kuinka kauan pystyn pitämään näppini erossa tästä miehestä! Jos hän ehdottaisi edes kahville lähtöä, olen varma että löytäisin itseni hänen sängystään.
N51
Kommentit (2)
Ihana kuulla, että en oo yksin!!
Tänään koiran kanssa metsälenkillä mielikuvitus taas laukkasi kun mietin huomista kohtaamista miehen kanssa.
Pitää jo hillitä itseni, etten mene ehdottelemaan mitään sopimattomia-ainakaan vielä, ennenkuin olen varma että tunteet kohtaavat.
Tiedän tunteen. Piehtaroin tunteessa joka päivä. N47