Saako muut osumia tinderissä?
Siis en millään saa osumia tinderissä vaikka on monta kuvaa ja tuoreitakin kuvia siis minusta ja teksti on. Olen siis 40 v mies, ilmeisesti en heille kelpaa.
Kommentit (66)
En saanut koskaan yhtäkään osumaa, heivasin jo monta vuotta sitten koko paskan mäkeen
naiset saa vaikka 300 osumaa päivässä. tavallinen mies ei tuolta saa välttämättä edes yhtä osumaa vuodessa
Tinderin aika meni jo. Naiset ovat siellä vain nostamassa itsetuntoaan. Ei niille kelpaa tavalliset miehet. Ihan turha sovellus miehille. Ei se toimi.
itse olin viime vuonna 40-vuotias ja tapasin pari naista, 19v. ja 20v. Tänä vuonna moni asia muuttunut. Monella naisella max. ikä just 40, ja sitä vanhempia etsivät ovat sugar daddyjen perässä. Rahalla siis saisi edelleen parikymppisiä, mutta siihen en ole lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
naiset saa vaikka 300 osumaa päivässä. tavallinen mies ei tuolta saa välttämättä edes yhtä osumaa vuodessa
Joo, niitä osumia tulee kun osa swaippaa kaikki oikealle. Eli ei tarkoita yhtään mitään.
Tykkäyksiä jos on vain tarkoitus kerätä, niin sitä varten voisi olla jokin deittisovelluksen näköinen pelisovellus, jossa saat tusinoittain tykkäyksiä. Ihan sama asia, kuin saada tykkäyksiä kaikki oikealle -taktiikkojen takia.
Siinä tapauksessa veikkaan että ongelma on Tinderissä. Kyllä yleensä jokunen match tulee lähes kaikille, ja koska valtaosalla miehistä ei ole profiilitekstiä, niin jo sillä testillä erottuu niin hyvin, että vähintään pitäisi saada sellaisia matcheja, joita on annettu algoritmin takia, eli "ihan kiva" -perusteella annettuja.