Ei kiinnosta vähääkään paljonko joku tienaa!
Kommentit (14)
Ei minuakaan. Elän ihan kohtuu hyvää elämää, ihan sama mitä muut tienaa.
Pitäisikö sieltä löytyä jotain kiinnostavaa?
Mun o pakko ain kattoa, et onko tuttuja listalla!
Joinaki vuosina on, joinaki ei. Nauran sit vaa, et voi ku ei o ny menny bisnekset nii hyvi ku viimeks.
Ja tää päivä ain muistuttaa, ettei ansiotuloja kannata saada vaan pääomatuloja. Vero% paljon huokeempi ja siksi itse en tee töitä, ku iha sen verran et laskut saan maksuun ja rahastoon eläkettä varten. Nii ja tota mettää o, ni hyvin pärjäilen.
Minua kiinnostaa. 90% tienaa liikaa ja sen vuoksi olen toimeentulolla pitkäaikaistyöttömänä, jotta sikamaisista palkoista joutuvat maksamaan enemmän veroa.
Motivoisi lähteä duuniin jos olisi palkkakatto.
Minua kiinnostaa, nimittäin se mitä itse tienaan.
En voi käsittää ketä noi tiedot kiinnostaa. Ei ole kertaakaan tullut mieleenkään hakea kenenkään tulotietoja, tuntuis itseasiassa inhottavalta tirkistelyltä. Ehkä asia olisi eri jos olisi jotain vihamiehiä? :D
Eipä siivoustyössäkään saa liikaa tienata. Ensin veroprosenttini oli 17,mutta kun alan näköjään liikaa rikastumaan niin joulukuulle tuli yli 30 prossaa veroa. Että kyllähän sitä joulukuussa jää ruhtinaallisesti käteen, et pääsee kunnolla joulun viettoon. Tai sit painan vaan joulunkin töitä,sentään ne tulee maksuun vasta tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan. Elän ihan kohtuu hyvää elämää, ihan sama mitä muut tienaa.
Vastasit kateellinen itsellesi 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Tirkistelijöille ja pahantahtoisille ihmisille vain tuo tarjoaa huvia, kaikki muu on paskapuhetta.
Hyväksyisin tuon kyttäyksen vain siinä tapauksessa, että kytättävä saisi tietää tarkalleen osoitteineen päivineen kuka hänen verotietojaan etc on katsellut. Se olisi pelkästään reilua, mutta ei - jostain syystä Suomesta on tehty kaikenlaisten stalkkereiden ja lurkkijoiden paratiisi.
Tää on taas useemman päivän pääutisaiheena. Toisten tulot.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sieltä löytyä jotain kiinnostavaa?
Juu, luin suurrikollisten tuloista. Toinen on isoissa veloissa ja kun on nyt vankilassa, ei tietenkään kannata tienata mitään, ettei päästä ulosottaan mitään ja velat nollaantuu. Kun pääsee vankilasta ulos, voi aloittaa "puhtaalta pöydältä". Hyvässä lykyssä on saanut vielä opiskeltua jonkun kivan tutkinnon.
Itse olen listalla 177000€ vuosiansioilla. Tätähän sä kysyit.