Mitä ajattelet jos olet "salaa" Lidlissä ja törmäät siellä johonkin tuttuihin?
Loikitko piiloon vai ajatteletko, että tutut ovat köyhiä?
Kommentit (20)
Ei minun tarvitse Lidlissä salaa käydä. Tuttavani ovat enimmäkseen hyvätuloisia ja iloisesti moikataan nähdessämme.
Rakastan käydä Lidlissä, kuin ulkomailla olisi. Italia-viikot varsinkin best! Suosittelisin tälle tutulle varmaan jotakin tuotetta.
Miksi kukaan menisi mihinkään salaa? Psykoterapian paikka?
Salaa lidliin? Miten sinne voi mennä salaa? Näkymättömyysviitan alla?
Tavalliset rikkaat ihmiset ovat yleensä piheimpiä. Eivät todellakaan ostele mitään louis vuittoneita. Vaan käyvät lidlissä ja ostelevat punalaputettuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset rikkaat ihmiset ovat yleensä piheimpiä. Eivät todellakaan ostele mitään louis vuittoneita. Vaan käyvät lidlissä ja ostelevat punalaputettuja tuotteita.
Et taida tuntea ketään varakasta omassa elämässäsi.
Minulla on aina Lidlissä, kuten Tokmannillakin asioidessa, paperikassi mukana jonka vedän päähäni tutun kohdatessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menisi mihinkään salaa? Psykoterapian paikka?
Psykoterapiaan monet menevät salaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina Lidlissä, kuten Tokmannillakin asioidessa, paperikassi mukana jonka vedän päähäni tutun kohdatessa.
Pirkka?
Käyn siellä vain kälyni kanssa. Jos sattuu tuttuja paikalle, niin sanon, että "oon tuolle Liisalle kuskina".
Katselen pari tuntia ulkona, ja kun ketään tuttuja ei näy, niin luikkasen sisälle.
Käyn kyllä ihan avoimesti Lidlissä, ei mitään syytä salailuun. Olen tavannut siellä moniakin tuttuja, varallisuudesta ja statuksesta riippumatta.
Helppoa, leikkaan jätesäkkiin silmänreiät ja laitan sen päälle. Kukaan ei huomaa että käyn Lidlissä.
Meillä on niin kamala Lidlin myymälä, ahdas ja pieni. Ei siellä viitsi käydä kuin kerran vuodessa korkeintaan.
Nyt tosin lopetin harvoinkin käymisen ihan sen takia, kun ihmiset maksaa eri hintoja, jos ei halua käyttää jotain appeja eikä anoppeja.
En käy siellä. Piiloon. En käy salaa, paitsi jos olisi 1 siideriostos.
Mä olin nuorena (puolustus) töissä paikassa, jossa jouduin saattamaan mielenterveytoimistoon asiakkaita. Kerran odotushuoneessa joku kysyi, että minkäs lajin hullu sinä olet. Hirveä kiusaus oli sanoa että en ole täällä potilaana, mutta en sanonut.
Samassa hommassa kävin myös poliisilaitoksen putkiin viemässä haasteita tms. Kerran odotin siellä vuoroani, ja joku vanha puolituttu kysyi, että mistäs sinä kärähdit. Ihan kamala tilanne.
Noista on jo siis kymmeniä vuosia aikaa.
Mutta en, jos menisin Lidliin, niin en selittelisi kenellekään mitään.
kai se tuttukin on jostain syystä siellä liikkeellä. haloo.
Jos siellä käy tuttu pankinjohtaja ja lääkäri, niin enköhän minäkin joukkoon mahdu.
Tuttuni on rikas ja todella nuuka, käy aina Lidlissä.
Hohhoijaa