Mistä johtuu että kauniit naiset kuten Minna Kuukka ja Lola Odusoga antavat itsensä muuttua vastenmielisiksi läskivuoriksi?
Kaksvitosina kuumia kissoja ja nelivitosina järkyttäviä ryhiksiä.
Kommentit (9)
Russel Crowe, Marlon Brando, Jack Nicholson, miksi nuo ovat antaneet itsensä muuttua vastenmielisiksi läskivuoriksi?
Entä sinä aloittaja?
Nuorempana ihan fiksu, nykyisin onneton ja typerä möläyttelijä, jolla ei ole lainkaan käytöstapoja.
Ovat tosiaan antaneet itsensä retkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä aloittaja?
Nuorempana ihan fiksu, nykyisin onneton ja typerä möläyttelijä, jolla ei ole lainkaan käytöstapoja.
Hyvin sanottu. 😄
sellaiset on suomalaisen naisen geenit ja ikävä kyllä lola on perinyt myös suomalaisen naisen geenit ja hurahtanut myös feminismiin ja muuhun paskaan
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä aloittaja?
En ole onneton, olen edelleen timmi 55-vuotias ja noiden läskiys nyt on fakta. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan? Itse olet arvatenkin mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus.
Kuukka on edelleen tyylikäs, Lola ei niinkään.
Hyvä, Minna! <3
Se vapaus, minkä saa, kun miehet eivät enää kohtele objektina. Saa olla ihan vaan, eikä tartte murehtia lukeeko toinen iloisuutta flirtiksi, hymyä kutsuksi, aiheuttaako vahingossa jollekin parille mustasukkaisuusdraaman jne..
Vierailija kirjoitti:
Ovat tosiaan antaneet itsensä retkahtaa.
Jasmiina Yildis on aina ollut lihavuori ja ruma ilman meikkiä.
He tekivät niin ihan cain ap:n kiusaksi.
Ap ei saanut heiltä seksiä silloin kun he olivat nuoria eikä saa nytkään kun he ovat vanhoja. Mahtaa ap:tä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Russel Crowe, Marlon Brando, Jack Nicholson, miksi nuo ovat antaneet itsensä muuttua vastenmielisiksi läskivuoriksi?
Mitä väliä sillä on? Naisten ainoa tehtävä on olla kauniita. Mainitsemasi miehet ovat muuten alansa parhaita mitä ei taas voi sanoa noista kahdesta eukosta.
Tämä ajatus siitä, että naisen tehtävä olisi olla hyvännäköinen sinua varten kehdosta hautaan on jotain niin yksinkertaista ja urpoa, ettei mitään rajaa.
Mene opiskelemaan. Tai kysy lääkäriltä voiko sun lobotomian perua jälkeenpäin. Ehkä onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Naisten ainoa tehtävä on olla kauniita. Mainitsemasi miehet ovat muuten alansa parhaita mitä ei taas voi sanoa noista kahdesta eukosta.
Tämä kertoo, että sinulla ei ole minkäänlaisia suhteita naisiin.
Mitä väliä kuka on hyvännäköinen? Se olisi vain yksi nainen lisää, joka inhoaa sua - yhtä paljon kuin muut naiset.
Koska yllätys yllätys, kukaan ei tykkää kusipäistä. Ja siksi et pillua saa koskaan.
Katso kättäsi ja mietin miten hyvännäköinen se on, koska se on sun ainoa partneri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä aloittaja?
En ole onneton, olen edelleen timmi 55-vuotias ja noiden läskiys nyt on fakta. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan? Itse olet arvatenkin mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus.
Samat mielipiteet, mutta olen 30-kymppinen, urheilullinen, kansainvälistä ja hyväpalkkaista työtä tekevä nainen.
Kaiken voi sanoa elämässä kaikille suoraan. Mihinkään et tule sillä koskaan pääsemään.
Niiden lihominen on vaatinut aivan järjettömän paljon herkkuja.