Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 98 bensaa laittaa 95 bensaa käyttävään autoon?

Vierailija
10.11.2025 |

Mä laitoin vahinkossa, ei kyllä ainakaan ole mitään tapahtunut kun noin 5km ajoin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin tässä väitetään, niin ei se kulutus pienene eivätkä menohalut parane, ellei se auto ole alun perin tehty käymään korkeampioktaanisella ja sitten säädetty tyytymään matalaoktaanisempaan bensaan. Ja jos se auto ei itse osaa muuttaa niitä säätöjään, mitä osa autoista toki osaa, niin ei se auta vielä sittenkään mitään.

Mutta mitään haittaa siitä korkeammasta oktaanista ei ole. Toisin päin voi olla, mutta ei yksi tankillinen silloinkaan sitä autoa tuhoa.

Kiistät siis lukemattomia kertoja tieteellisesti todistetun tosiasian.

Vierailija
22/24 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin tässä väitetään, niin ei se kulutus pienene eivätkä menohalut parane, ellei se auto ole alun perin tehty käymään korkeampioktaanisella ja sitten säädetty tyytymään matalaoktaanisempaan bensaan. Ja jos se auto ei itse osaa muuttaa niitä säätöjään, mitä osa autoista toki osaa, niin ei se auta vielä sittenkään mitään.

Mutta mitään haittaa siitä korkeammasta oktaanista ei ole. Toisin päin voi olla, mutta ei yksi tankillinen silloinkaan sitä autoa tuhoa.

Kiistät siis lukemattomia kertoja tieteellisesti todistetun tosiasian.

Pistähän linkkejä niihin lukemattomiin tieteellisiin todisteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton teho kasvaa niin paljon että sitä ei voi välttämättä hallita joten en suosittele. T: Automekaanikko

Vierailija
24/24 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton teho kasvaa niin paljon että sitä ei voi välttämättä hallita joten en suosittele. T: Automekaanikko

Mutta toisaalta sillä voi ajella kuuhun.

T. puistokemisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi