Puolison stressivatsa ja heikko paineensietokyky. Luulin ettei haittaisi,mutta kyllä se haittaa.
Esim. jos verkkopankissa yleinen häiriö niin alkaa täristä,järsiä kynsiä ja ryntää paskalle.
Elämä pyörii hänen vatsavaivojensa ympärillä ja välillä saan syytöksiä kuin tein "väärää "ruokaa.
Kommentit (8)
Tästäpä syystä en vatsavaivaisena edes yritä löytää kumppania. Eipähän joudu kukaan muu kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin stressivatsa mutta en alkaisi toista siitä syyttämään. Syökööt omia eväitään.
Totta. Minullakin ibs ja jos mies ja teini vetävät italianpataa,minä syön jotain muuta.
Jos noin huono tilanne niin heti yhteyttä terkkaan ja lähete mielenterveys puolelle ennenkuin tilanne pahenee!
Tunnistan tilanteen. Miula ADHD ja IBS mitkä ruokkivat toisiaan.
Lääkäri muuten sanoi minulle kun puhuimme vatsavaivoistani ja tupakoinnista,että hän ei saisi näin sanoa mutta jos tupakka auttaa,minun ei kannata lopettaa polttamista.
Ilman ripuliakin on sietämätöntä elää ihmisen kanssa jonka pää ei kestä yhtään stressiä.
No sen nimi kansankielellä on STRESSImaha niin mitä voi odottaa? Jotkut saa päänsäryn,joillakin menee vatsa sekaisin. Ei ihminen siitä itsekään nauti.
Vierailija kirjoitti:
Ilman ripuliakin on sietämätöntä elää ihmisen kanssa jonka pää ei kestä yhtään stressiä.
Tää on totta. Tällainen ihminen kuuluu terapiaan eikä parisuhteeseen. Stressiä voi olla välillä valtavasti ja silloin pikku hajoilu on normaalia, mutta jos "normaaliasetus" on että joka pikkuasiasta romahtaa niin moro ja näkemiin.
Minullakin stressivatsa mutta en alkaisi toista siitä syyttämään. Syökööt omia eväitään.