Miehen veli himottaa minua
Miehen veli on sopivasti vähän vanhempi ja parempi kroppainen kuin mies. Veli erosi vaimostaan viime kesänä, mutta kuulin asiasta vasta kuukausi sitten. Heillä ei ole lapsia, joten sinällään ei olisi edes mitään estettä, mutta miten voisin selvittää olisiko hän kiinnostunut minusta? Hän on aina vaikuttanut kiinnostuneelta, kun puhumme, mutta en tiedä olisiko hänellä himoa minua kohtaan. Olen urheilullinen ja ikäisekseni hyvännäköiseksi kehuttu. Oi kuinka hankalaa elämä on!
Kommentit (14)
Eroa miehestä nyt, ansaitsee parempaa.
Tuntuu pahalta lukea tuollaista. En ikinä voisi tehdä rakkaalle miehelleni noin.
Kysy vaan suoraan. Ei kannata kikkailla. Tuollainen kielletty hedelmä voi tuntua todella hyvältä.
Voisitko pitää molemmat? Tai en ole varma haluatko pitää miehesi.
Oon rakastunut miehen veljeen/kaveriin/iskään/serkkuun/pappiin/työkaveriin osa 748607.
Tuossa polttaa vain kaikki näppinsä.
Jonne löysi sisäisen naisensa. Söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa polttaa vain kaikki näppinsä.
Jotkut tykkää kuumista tapauksista
Ihmisen ahneudella ja itsekkyydellä ei ole mitään rajaa. Minä ja minun tunteet sekä elämä.
Vieläkö ihmetellään miksi lapset ja nuoret voivat huonosti? Eihän aikuisia ole olemassa kuin saduissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ahneudella ja itsekkyydellä ei ole mitään rajaa. Minä ja minun tunteet sekä elämä.
Vieläkö ihmetellään miksi lapset ja nuoret voivat huonosti? Eihän aikuisia ole olemassa kuin saduissa.
Elämästä ja seksistä kuuluu nauttia. Älytöntä vastustaa omia halujaan.
Tämä tuo mieleen lopun aikojen ennustuksen, jossa ihmiset vaeltavat himojensa vallassa. Kristus on tulossa....
Olisiko aika tehdä asialle jotain?