Onko sulla ensi viikolle tiedossa kohokohtia?
Kommentit (68)
No tänään on juoksu + 14 km kävely, huomenna ulkosali + tunnin kävely, ylihuomenna juoksu, jne.
Ei ole. Mitään suunniteltua ensi viikolle, eikä siitä eteenpäinkään. Ensi viikon kohokohta? Joku ilta saunaan (tosin kerran ennen sitäkin). Siellä sielu lepää ja hyvä olo jää viipyilemään. Ulkotyöraatamisen jälkeen alkaa sisällä rästit, siivous ja vuodenaikapäivitys. Huone kerrallaan. Esi viikon "kohokohtana" siis eka huone oman työn jälkeen vihdoinkin pitkästä aikaa on visuaalisesti kohdallaan ja hyvää sanatonta mieltä tuova tiedostamattomallakin tasolla. Hyvän mielen sirpaleiden etsintä on tahdon asia. "Majakoita", jotka pitää mielen terveenä ja antaa happea elämänliekille. Epäoptimaalisissakin olosuhteissa. Pitää vain huomata ne yksittäiset säteet vaikka pimeässä, tai hento kukka autiomaassa. Ja skaalata se kokemuskartalla muuta karttaa suuremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tulla uusi raapimapuu kissalle, minun elämä on niin tylsää, että tuo tulee luultavasti olemaan viikon jännin juttu.
Tuo on oikeasti jännää. Ei voi ikinä tietää, kelpaako kissalle!
Aloitus on tehty sunnuntaina joten siinä tarkoitetaan tätä viikkoa. Aion viikonloppuna leipoa ensimmäisen joululeivonnaisen. Sellainen kohokohta. En vielä ole päättänyt tuleeko se olemaan joulutortut vai taatelikakku.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Labrassa pitäisi käydä. On vuosihuollon aika. Se on aina mieltä kohottavaa, kun näkee parantuneet arvot! :D
Vierailija kirjoitti:
Tuleva viikko näyttää pahalta. Voi olla että perjantaina vasta helpottaa. Toisaalta lyhyt aika mutta päivät ovat loputtoman pitkiä kun odottaa jotain hyvää,.
Aina kun tällaista jotain ns. hyvää odottaa, kerkeää tapahtua vaikka mitä pahaa ja sitten sen vitutuksen rinnalla se ns. hyvä ei enää tunnukaan miltään.
Juurihoito alkaa. En halunnut tätä, en tilannut tätä mutta pakkoraossa olen kun särkee niin peevelisti ja hammaslääkäri totesi että tämä on nyt tehtävä.
Pääsen kampaajalle, onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
On. Meen yhden akan luokse, 200 euroa kourassa...
Kauaksä oot siel?
Vierailija kirjoitti:
Juurihoito alkaa. En halunnut tätä, en tilannut tätä mutta pakkoraossa olen kun särkee niin peevelisti ja hammaslääkäri totesi että tämä on nyt tehtävä.
Minä en siihen showhun suostunut, se ei kauaa suussa se kuollut hammas viihdy ennenkuin alkaa taas vaivata ja sitä edeltää useita tuskaisia käyntejä. Niinpä pyysin hampaan poiston.
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä sunnuntaina alkaa parin viikon loma 🥳
Onnittelut! Mulla sama juttu. 🥳
Minne lähettäis?
Joku kirjoitti, että kissan raapimapuu.
Luin: "raamattupimu".
Ehkä kahvit kaverin kanssa.
Muuten pelkkää painajaista kun palaan Suomeen jouluksi.
Tänään kummitytön koulun konserttiin ja lauantaina syömään hänen synttäreidensä kunniaksi. Sunnuntaina on myös toisen sukulaistytön synttärit.
Palaan keskiviikkona sairauslomalta töihin.
Normaali viikko tulossa. Ei mitään spessua.
Kahvipassi tuli täyteen ja sain ilmaisen kahvin.😃
Vierailija kirjoitti:
On. Meen yhden akan luokse, 200 euroa kourassa...
Turha vaiva. Ei se sinulta impotentilta onnistu.
Ei ole. Kohot oon jo laittanut varastoon ja vasta ensi kesänä kalaan.