Miehen orgasmien hallinta, leikkinä.
Itse olen melko avoin kokeilemaan kaikenlaista ja tykkään myös ehdotella kaikenlaista, piristääkseni itseäni, ja myös parisuhdettani.
Tällä hetkellä meneillään on pitkään haaveissa ollut orgasmi kontrolli.
Itse olen kova tumputtamaan ja se on ehkä jossain määrin jopa haitannut seksielämäämme. Olen kumminkin todella seksuaalinen mies ja vaimo ei ihan yllä samaan 😄
Hän on kumminkin hieman estyneempi ja ujo luonteeltaan. Mutta sopivasti rohkaistuna uskaltaa varovasti lähteä kokeilemaan kaikenlaista. Eikä kyse oli missään nimessä painostamiseata.
Olen hommannut jo aikoja sitten itselleni muutaman penishäkin jolla tuollaiset runkkailut jää sitten kokonaan tekemättä.
Joo tiedän, kyllä niistä pystyy "pakenemaan", mutta nyt on sen verran hyvä laite omaan anatomiaan että en pysty karkaamaan jäämättä kiinni.
Aloitimme leikin noin 3 viikkoa sitten. Vaimo on kyllä hypännyt hienosti messiin avaimenhaltijana. Kiusoitellut kuvilla, viesteillä, kosketellen sekä verbaalisesti lähes päivittäin ja tuntuu jopa nauttivankin siitä.
Tuo kyseinen henkilö on noussut silmissäni maailman haluttavimmaksi naiseksi, ja se on mahtavaa.
Onhan hän aina ollut kaunis ja haluttava, mutta nyt hän on fantasioitteni kohde
Olen useamman kerran saanut tuottaa hänelle nautinnon eri tavoin. Itse olen jäänyt noin puolet kerroista ilma, joka on osa leikkiä. Kiva panetus jäänyt kalvamaan takaraivoon, ja kas kummaa, vaimo on seuraavana päivänä taas piirun verran haluttavampi.
En malttaisi pitää näppejäni erossa. Pitkin päivää tulee kerrottua kuinka häntä rakastan ja haluan.
Tämä fiilis on todella hieno 👌
Miksi halusin tämän kertoa?
No ihan vain siksi että kehdatkaa vain kokeilla kaikkea uutta ja nauttikaa.
Sitä voi itse tykästyä jostakin joka ei aluksi oikein edes sytytä.
Ja naiset, teillä ei ole kuin voitettavaa tälläiseasä leikissä 😉