Ryyppäävätkö yksinäiset ja työttömät nyt lauantai iltana kotona?
Kommentit (44)
Resurssiaggressiivinen koira pitää mua panttivankinaan, hänen mielestään en saisi enää juoda, tökkää lasia pois ja kiipeää syliin tietokoneen ja mun väliin. Hän taitaa olla vähän huolissaan 🥹.
Miksi ihmeessä? Se on typerää ja epäterveellistä.
Jep, känni päällä, pilveä. Huomenna lisää pilveä.
En ole työtön, mutta sinkku olen. Tänään 5 tuntia töitä. En ryyppää, mutta viiniä on lasissa eikä ole ensimmäinen tai viimeinen lasi. Tilasin myös pitsan. Tosin, nyt se ei niin innostakaan kuin tilatessa.
asianajaja, N54
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön, mutta sinkku olen. Tänään 5 tuntia töitä. En ryyppää, mutta viiniä on lasissa eikä ole ensimmäinen tai viimeinen lasi. Tilasin myös pitsan. Tosin, nyt se ei niin innostakaan kuin tilatessa.
asianajaja, N54
Sinä olet Eeva. :D Arto Paasilinnan kirjasta Aatami ja Eeva.
En juo alkoholia. Olen itkenyt pari tuntia, haluan kuolla niin epätoivoisesti, että tekee fyysisesti kipeää. Toivottavasti en herää enää huomenaamulla.
Tilaisin Kotipizzasta ihanat pizzat, juon olutta ja vaimo punaviiniä. Kohta nussitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, känni päällä, pilveä. Huomenna lisää pilveä.
Pilven poltto ja känni on muuten ihan todella upea olotila 😃
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia. Olen itkenyt pari tuntia, haluan kuolla niin epätoivoisesti, että tekee fyysisesti kipeää. Toivottavasti en herää enää huomenaamulla.
Vaikuttaa todella pahalta. Kansanlääkinnällisesti olisit nyt kahden konjakkiannoksen tarpeessa. Tasaisi ja pehmentäisi sun olon nopeasti,kuten hyvän lääkkeen kuuluu. Voisko joku tuoda sulle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Se on typerää ja epäterveellistä.
Itse elämä on.
Kokeile joskus,rentoutuisit vähän ja saattaisit ajatella hetken iloisia ja huolettomia ajatuksia. Se taas olisi suomalaiselle terveellistä.
Olen työllistynyt tai työtön niin ryyppään kotona. En ole eläissäni ryypännyt missään muualla kuin omassa kodissani ja korkeintaan puolisoni seurassa
Vierailija kirjoitti:
Resurssiaggressiivinen koira pitää mua panttivankinaan, hänen mielestään en saisi enää juoda, tökkää lasia pois ja kiipeää syliin tietokoneen ja mun väliin. Hän taitaa olla vähän huolissaan 🥹.
Höpö, höpö. Olet tylsimys.
Varmaan moni ihan töissäkin oleva =)) viiniä menee pari pulloa ja oluttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asianajaja, N54
Sinä olet Eeva. :D Arto Paasilinnan kirjasta Aatami ja Eeva.
Siis sellainen omintakeinen, itsenäinen ja tietyllä tavalla järkevä?? Sitäkö tarkoitat, vai mitä?
N54
Siinäpä on sinulle pähkinä purtavaksi.... siis ryyppääkö vai ei ryyppää
Lähden nyt kuntosalille ja käyn sen jälkeen pizzalla
Koko suomi ryyppää lauantaina. Urheiluruudun jälkeen voisi tulla känniruutu. Siinä saa kunnon morkkiksen kun avautuu ohjelmassa. Työkaverit, tuttavat ja sukulaiset saavat kuulla mitä oikeasti ajattelee niistä parin promillen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Koko suomi ryyppää lauantaina. Urheiluruudun jälkeen voisi tulla känniruutu. Siinä saa kunnon morkkiksen kun avautuu ohjelmassa. Työkaverit, tuttavat ja sukulaiset saavat kuulla mitä oikeasti ajattelee niistä parin promillen humalassa.
Miksi kiva pikkupöhnä pitäisi pilata ittensä häpäisten? Vaihtoehto kun on nauttia juomasta ja rentoutua. Kovimmat avautuu sitten täysin selvin päin. Harkiten ja asiasta.
En ole just kumpaakaan,eikä aikomusta ryypätäkään,mutta nautiskelukuohari on kylmässä. Rosé...taisi olla Proseccoa. Unohdin ostaa Juustoportin ihanaa pähkinä-brandy-juustoa,eli jyrsin granaattiomenaa keksin päällä,ilman juustoa. Ehkä korvaan naposteltavat perunalastuilla. Hra ei piittaa juustoista. Eikä lastuista. Hänelle naposteltavan korvikkeeksi olut. Ehkä näillä pärjätään.