Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavaroiden lainaaminen.

Vierailija
08.11.2025 |

Tuttava osti ja remontoi vanhan kerrostalo asunnon, aikomuksenaan myydä se. Hän pyysi kodistamme tavaroita lainaan, Kuten esimerkiksi 350€ arvoisen kuparisen jalkalampun, 300€ arvoisen löhöily tuolin, sekä muutaman 90 x 90 lattiatyynyn. Perusteluksi lainaamiselle hän sanoi että ei halua, että asunto kuvataan tyhjänä, on sitten helpompi myydä.

Olin siis ajatuksessa että tavarat lainaan, valokuvaus, ja tavarat takaisin. Mielestäni 2 päivää - 1 viikko on kohtuullinen laina-aika.

Tiedustelin viikon jälkeen tavaroita takaisin, niin totesi että ajatteli pitää niin kauan kunnes asunto menee kaupaksi. johon vastasin että ei käy. Hän vastasi siihen että ymmärtää pointin, ja palauttaa sitten joskus. nyt kalusteeni ovat olleet hänellä 2 kuukautta.

Luulen että hän ei saa asuntoa myytyä, ja vuokraa sitä eteenpäin, ja nyt "pimeät" vuokralaiset käyttävät kalusteitani.

enkä halua kotiini mitää LUDE pesiä

pitäisikö minun käskeä häntä vain ostamaan minulle uudet tavarat, tai korvaamaan rahhallisesti 900€ tuotteet.?

Mitä pyydän?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkin kaveri?

Kuulostaapa oudolta. Oisko se myynyt ne niin ei voi palauttaa?

Etkö voi vaan sanoa, että nyt tulet hakemaan ne?

Vierailija
2/2 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon Sisko.

Olen pari kertaa vaimolle sanonut että haluan tavarat takaisin. Niin vaimo leipoo minusta ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi