Saako kukaan nainen kiksejä kyrvän kurittamisesta?
Litistämistä, puremista, sitomista, läpsimistä.....
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sulta voin katkaista, et tee sillä mitään kumminkaan.
En ainakaan sun kanssa. Rajansa kaikella.
Ap
Lähes kaikki sitä tekee pihtaamalla. Typerä kysymys.
Kuritan kumppanin mulkkua... imemällä, nuolemalla ja näykkimällä terskaa, joskus aika voimallisestikin.
En minä ainakaan ikinä voisi pahoinpidellä kenenkään kikkeliä ei hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ikinä voisi pahoinpidellä kenenkään kikkeliä ei hyvänen aika.
Sen pitäisi, tietysti tapahtua yhteisymmärryksessä ja kuritettavan toiveesta.
Ap
Silloin kun rouva oli neiti, kysyi hän miten kovaa voi penistä puristaa ja hän puristi täysillä, tuntui vain hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä se kikkelikin siinä?"
Pitäis olla urpoille ihan oma palsta, niin vois siellä laukoa älyttmyyksiään ja muut palstat pysyis aiheessa.
Kiitos kysymyksestä, ensimmäistä kertaa tulin ajatelleeksi asiaa. Huomaan ajattelevani, että jos mies siitä kiihottuisi, olisi se minusta hyvin kiihottavaa. Olen sub, mutta ajoittain huomaan että haluaisin määräillä ja käskyttää miestä aivan liikaa. Sanoa komentelevaan sävyyn, että mene polvillesi ja nuole.
Sinänsä harmillista, kun ikäni olin haaveillut todellisesta domista kumppanina, ja nyt kun sellainen löytyi niin olenkin alkanut kaipaamaan myös itselleni sellaista roolia. Sen subin lisäksi. Onneksi mies ymmärtää, miten tärkeää on saada toteuttaa itseään, niin sanoi että jos tuo tarve yltyy niin kovaksi etten enää ole tyytyväinen, järjestetään asia jonkun toisen miehen kanssa jotenkin.
Uhh.... Kylläpä kiihottaa..
N49
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä, ensimmäistä kertaa tulin ajatelleeksi asiaa. Huomaan ajattelevani, että jos mies siitä kiihottuisi, olisi se minusta hyvin kiihottavaa. Olen sub, mutta ajoittain huomaan että haluaisin määräillä ja käskyttää miestä aivan liikaa. Sanoa komentelevaan sävyyn, että mene polvillesi ja nuole.
Sinänsä harmillista, kun ikäni olin haaveillut todellisesta domista kumppanina, ja nyt kun sellainen löytyi niin olenkin alkanut kaipaamaan myös itselleni sellaista roolia. Sen subin lisäksi. Onneksi mies ymmärtää, miten tärkeää on saada toteuttaa itseään, niin sanoi että jos tuo tarve yltyy niin kovaksi etten enää ole tyytyväinen, järjestetään asia jonkun toisen miehen kanssa jotenkin.
N49
Se taitaa olla vähän harvempien mieltymys. Omalla kohdallani kiihotun siitä paljon. En ole saanut keneltäkään toivomaani käsittelyä, mutta yksin olen hakenut rajojani. On ollut painoja, puristuksiin asettamista, steariinia, nokkosia ja muuta.
Kiva kuulla että on myös naisia, jotka kiihottuvat ajatuksesta.
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
N49
Vau.. kaunista että olet löytänyt dominoivan puolen itsestäsi. Kiihottaa ajatus teistä dominoivana pariskuntana :)
Ajatelkaa, te voisitte nyt vaikka yhdessä olla domipari ja leikkiä alistuvien naisten/miesten kanssa, jos siltä tuntuu.
M37
Vierailija kirjoitti:
N49
Hanki elämä, hyväksikäyttäjä ja esineellistäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä se kikkelikin siinä?"
Pitäis olla urpoille ihan oma palsta, niin vois siellä laukoa älyttmyyksiään ja muut palstat pysyis aiheessa.
Kannatan!!! Voisko tästä vaikka äänestää? Hei palstan isännät/emännät! Toimikaa!!!👻
Perussuomalaisten maailma on toisenlainen.
Sulta voin katkaista, et tee sillä mitään kumminkaan.