Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uni tarkoittaa

Vierailija
07.11.2025 |

Olin kaupassa ostoksilla ja siellä oli ruuhkaa. Menin kassalle. Takana oli pitkä jono ja ihmiset olivat jollain lailla täpinöissään ja ajatukset keskittyneinä suunnitelmiinsa. Ehkä oli tulossa juhlapyhät. Positiivista energiaa ja tunsin olevani osa tavallisuutta ja joukkoa. 

Tuli aika maksaa ja myyjä ojensi minulle valkoisen laitteen johon näppäillä pin-koodi. Laite oli erilainen ja yleensä käytössä yksityisyrittäjillä, ei tavallisessa ruokakaupassa. Vilkaisin jonoa takanani hieman jännittäen ja näppäilin koodin. Se meni sattumalta väärin. Ojensin laitteen myyjälle takaisin ja ennen kuin ilmaisin haluni kokeilla uudestaan niin hän hyvin iloisilla kasvoilla huomautti minua arvonnasta. Laite olikin arvontalaite ja hän osoitti jotain paikkaa jonon suunnassa minne minun tulisi mennä. Olin kai voittanut jotain. Hämmentyneenä kävelin siiihen suuntaan ohittaen jonon ja mennen siitä läpi. En enää ujostellut ihmisiä vaan olin rohkeampi. Kävelin hyllylle mikä olikin yhtäkkiä torikoju. Sain sielä jotain, ehkä palkinnon. Tässä kohtaa minulla loppuivat tunteet tai olin sanaton tai jokin vain loppui.

Jostain ilmestyi mies. Tuli ajatus että hän on osa markkinakoneistoa torilla. En nähnyt toria mutta silti se osa unesta oli tori. Hän oli määrätietoinen ja auttoi minua keräämään kaupan hyllyiltä ostoksia, uskoakseni ruokaa. En tiennyt mitä sanoa kun tuntematon tulee ja alkaa toimia noin. Hän lähti kävelemään kotikaupunkini katua pitkin oikeaa toria päin. Jotenkin vain liityin heti hänen seuraansa ja kävelinne ihan lähekkäin. Tiedostin kaupunkimaisemat ympärillämme, kirkon ja iltaauringon kajon. Kävelimme ja ihmettelin tuota miestä. Ehkä valkoinen paita, puolipitkät vaaleanruskeat hiukset ja katse määrätietoisesti eteenpäin. Oli aika ylittää tie, näin tien maalatut keskiviivat, kohdassa oli lupa ohittaa. Oikealle päin oli vaikea nähdä tuleeko autoja. Katsoin että ei tule mutta mies jäi varmistelemaan. Se ärsytti minua hieman ja pukkasin häntä eteenpäin mutta en saanut häntä liikkumaan. Katsoin oikealle ja näin että auto tummansininen tai musta, näin vaan osan konepellistä, oli pysähtynyt odottamaan mutkan taa että kävelemme tien yli.

Kävelimme hyvin lähekkäin ja jäimme seisomaan tien laitaan. Tien laidassa oli autoteille tyypillinen matala reunus ja sen yli oli näkymä kaupunkipuistoon. Oli kai viikonloppu ilta ja puistossa oli sen tuntua että ihmiset olivat juhlineet siellä. Kiinnitin paljon huomiota iltaaurinkoon. Se lämmitti ja oli vielä kirkaskin. Olimme toisiamme lähellä vastaikkain tuon miehen kanssa ja molemmat uskalsivat tulla yhä lähemmäs tietäen että toinenkin haluaa olla lähempänä. Emme katsoneet toisiimme kuin vasta sitten kun olimme niin lähellä että suudelma olisi seuraavaksi tapahtuva asia. En välittänyt oliko ympärillä ihmisiä. Hän lähestyi kasvojani kasvoillaan ja suutelimme. Se oli ensisuudelma. Hän tuoksui mieheltä. Oli minua pidempi ja ympäristö oli hiljainen. Lämmin kesä- tai loppukesän tuuli puhalsi ja mietin vain sitä aurinkoa ympärillämme. Sitten heräsin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri cthulhu tulee pian

Vierailija
2/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat tänään pitkän tumman miehen joka osoittautuu mijonääriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat elämääsi tuollaista pelastajamiestä, jonka kanssa on turvallista. Turvallinen olo herättää myös halut. Sinua ärsytti kun mies huolehti sinusta vaikka näit ettei autoja tullut. Sinun on opittava antamaan toistenkin johtaa.

Vierailija
4/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea. Kysy tekoälyltä.

Vierailija
5/5 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat elämääsi tuollaista pelastajamiestä, jonka kanssa on turvallista. Turvallinen olo herättää myös halut. Sinua ärsytti kun mies huolehti sinusta vaikka näit ettei autoja tullut. Sinun on opittava antamaan toistenkin johtaa.

Miten annetaan toisten johtaa? 🙊 Vaikuttaisi siltä että pitää tosiaan opetella 😅

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän