Voiko hieronnassa tulla "liian hyvä olo"?
Kävin eilen hieronnassa, ja täytyy sanoa että olo oli lopuksi melkein liian hyvä. 😅
Hieroja oli mies ja täysin asiallinen, mutta jossain vaiheessa aloin miettiä, miten iso merkitys kosketuksella oikeasti on. Kun joku koskee rauhallisesti ja lempeästi, tuntuu kuin koko keho ja mieli reagoisivat. Olo oli jotenkin yllättävän voimakas ja lämmin.
Jäin miettimään, että miksi tällaisesta on vähän noloa puhua? Eikö se ole vain merkki siitä, että keho on herkkä kosketukselle ja rentoutumiselle?
Onko muille tullut hieronnassa liian hyvä olo, ja miten siihen pitäisi suhtautua?
N
Kommentit (72)
Berliinissä kävin Kashimassa ja siellä lopulta tuli jonkun mielestä ehkä liiankin hyvä olo. M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoin hieronnassa tullut liian hyvä olo johti tahattomaan o..smiin. Ihanalle se tuntui, mutta nolotti niin etten meinannut uskaltaa nousta pöydältä hieronnan päätteeksi.
N57
Missä asennossa sä olit ja mistä hierottiin kun sä sait? Mä sanoisin että aika hyvin kun sait hieronnassa. m 26 v
Mahallani makasin. Lämmin tunnelma, rento ilmapiiri ja takareisien, pakaroiden ja alaselän hierominen johti o...smiim.
N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla. Kiinassa kävin nuorempana työkomennuksella ja kävin siellä kylpylässä hieronnassa. Yllätys oli kun hierojaksi tuli kaksi nuorta ja nättiä naista. He alkoivat yhdessä hieromaan ja jalassa oli vain pikkuhousut. Hieroivat myös haaroista tosi läheltä intiimialuetta niin siinä sitten alkoi kulli seistä oikeen kunnolla. Yritin ajatella jotain ihan muuta mutta ei mitään auttanut. Kullini on vielä todella suuri niin evät varmaan olleet aikaisemmin nähneet vastaavaa. Hetken päästä laittoivat pyyhkeen siihen päälle ja jatkoivat hierontaa. Minulla oli pyyhe silmillä niin en nähnyt mitään mutta heidän puheesta ja kikatuksesta päätellen hauskaa oli.
annoit kiusata otseäsi kun mitään helpotustakaan tapahtunut...
Joo ei ois paljon tarvinnut kosketusta kun ois mällit lentänyt. Edellisestä kerrasta oli jo jonkin aikaa kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoin hieronnassa tullut liian hyvä olo johti tahattomaan o..smiin. Ihanalle se tuntui, mutta nolotti niin etten meinannut uskaltaa nousta pöydältä hieronnan päätteeksi.
N57
Missä asennossa sä olit ja mistä hierottiin kun sä sait? Mä sanoisin että aika hyvin kun sait hieronnassa. m 26 v
Mahallani makasin. Lämmin tunnelma, rento ilmapiiri ja takareisien, pakaroiden ja alaselän hierominen johti o...smiim.
N57
Kiihottavaa... Mitä sulla oli päällä ? m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57
N57
Kiihottavaa... Mitä sulla oli päällä ? m 26 v
No eihän hieronnassa ole päällä mitään 😅 paitsi pikku pikkarit tietysti.
N57
Hei totta...mä vaan jotenkin tosta alakropan hieronnasta vedin jotenkin kuvitelman et yläkropalla olisi voinut olla jotai. m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Käyn perhetutulla naishierojalla joka on lesbo ja naisen kanssa liitossa. Hän on hyvin retee mimmi, sisäreisiä ja pakaralihaksia hierottaessa sain hirvittävän seisokin ja häpesin. Hän sanoi ohos tekikö noin hyvää kun on peitsi tanassa. Myönsin että tuntui taivaalliselta ja häpesin naamapunaisena. Sitten hän sanoi että, voin antaa helpotuksen jos käy selällesi, käännyin selälle ja suljin silmäni. Tunsin kuinka kylmää hieronta geeliä valutettiin kulliini ja sitten lämpöiset kädet alkoi tehdä penishierontaa. Ei mennyt pitkään kun laukesin nykien hierontapöydällä. Sitten puinpäälle ja maksoin sekä kiitin. Kotiin päästyäni vaimoni kysyi oliko hyvä hieronta ja iski silmää. Sitten tajusi että naiset ovat sopineet tämän jutun. Vaimoni sanoi oli mun idea että, Anette tekee sulle hyvää enkä ole edes mustasukkainen kun hän on lesbo. Voi helvetti että hävetti kun naiset olivat tämän juonineet. Noh ei se sitten olekkaan jäänyt penishieront
Anette??? Eikö Liisa olisi uskottavampi?
Vierailija kirjoitti:
Naisena kyllä voi tuntua liian hyvältä. Häpesin kauan sitten silmät päästä kun menin hierontaan ovulaation aikaan. Oli vielä hommailtu miehen kanssa aamupäivällä ja klitoris oli muutenkin turvoksissa ja herkkä. Tästä tuli Kauhujen hieronta. Käsiteltiin selkää ja takareisiä. Kun tämä mieshieroja painoi selästä. Turvoksissa oleva alapää ja klitoris hieroi alustaa. Olin ihan viittä vaille valmis orgasmiin mutta sain onneksi pidäteltyä. Hieronta loppui onneksi aikanaan ja nousin pukeutumaan. Alkkarit ihan märät. Hierontapöydän paperi lakanalla kämmenen kokoinen märkä läntti. Hierojalla virne naamalla. Itse ihan punaisena häpeästä. Sanomatta selvää en ikinä enää mennyt tuolle hierojalle. Enkä ikinä enää mene ovulaation aikaan.
On pakko kysyä: Kusitko allesi?? Vai mitä sieltä pillusta lorahti, oikein läntiksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla. Kiinassa kävin nuorempana työkomennuksella ja kävin siellä kylpylässä hieronnassa. Yllätys oli kun hierojaksi tuli kaksi nuorta ja nättiä naista. He alkoivat yhdessä hieromaan ja jalassa oli vain pikkuhousut. Hieroivat myös haaroista tosi läheltä intiimialuetta niin siinä sitten alkoi kulli seistä oikeen kunnolla. Yritin ajatella jotain ihan muuta mutta ei mitään auttanut. Kullini on vielä todella suuri niin evät varmaan olleet aikaisemmin nähneet vastaavaa. Hetken päästä laittoivat pyyhkeen siihen päälle ja jatkoivat hierontaa. Minulla oli pyyhe silmillä niin en nähnyt mitään mutta heidän puheesta ja kikatuksesta päätellen hauskaa oli.
Onko Kiinassa niin isoja pyyhkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: voi tulla ja monesti tuleekin! Olen uskovainen perheenäiti, nuorena avioitunut. En ole harrastanut seksiä muiden kuin rakkaan mieheni kanssa. Mutta...hierojalla käynti on tilanne milloin saan vieraan miehen kosketusta. En voi sille mitään, mutta se tuntuu hyvältä monella eri tasolla. Osasyy hierojalla käymiseen on saada tuntea vieraan kädet omalla vartalolla, koska minulla ei siitä muuta kokemusta ole enkä voisi ajatellakaan sitä hankkivani. Jostain syystä en ajattele olevani ainut nainen, joka näin toimii.
Erittäin uskottava uskovaisen tarina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: voi tulla ja monesti tuleekin! Olen uskovainen perheenäiti, nuorena avioitunut. En ole harrastanut seksiä muiden kuin rakkaan mieheni kanssa. Mutta...hierojalla käynti on tilanne milloin saan vieraan miehen kosketusta. En voi sille mitään, mutta se tuntuu hyvältä monella eri tasolla. Osasyy hierojalla käymiseen on saada tuntea vieraan kädet omalla vartalolla, koska minulla ei siitä muuta kokemusta ole enkä voisi ajatellakaan sitä hankkivani. Jostain syystä en ajattele olevani ainut nainen, joka näin toimii.
Erittäin uskottava uskovaisen tarina!
Minun on helppo uskoa tarina. Olisi kiva tietää onko muita (minun lisäksi), jotka käy hierojalla saadakseen tuntea vieraan kosketusta.
N L+
Mieheni oli ostanut lahjaksi iltapäiväksi kokovartalohieronnan. Oltiin muutenkin lomatunnelmissa kylpylässä, ja otettiin siiderit jo päivällä. Menin hierontaan siis rentoutumaan, sen kummemmin miettimättä. Siinä sitten alaselän ja reisien kohdalla alkoikin mielikuvitus laukkaamaan. Hieroja oli varmakätinen suunnilleen ikäiseni mies (45 V). Valuin siinä sitten uikkarit märäksi ja oli hieman vaikeuksia pitää lantiota paikallaan. Viimeinen vartti kohdistui onneksi yläkroppaan, muuten olisin varmastikin tullut. Muutenkin olen orgasmiherkkä, ja olen joskus saanut pelkkien rintojen hieromisesta orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli ostanut lahjaksi iltapäiväksi kokovartalohieronnan. Oltiin muutenkin lomatunnelmissa kylpylässä, ja otettiin siiderit jo päivällä. Menin hierontaan siis rentoutumaan, sen kummemmin miettimättä. Siinä sitten alaselän ja reisien kohdalla alkoikin mielikuvitus laukkaamaan. Hieroja oli varmakätinen suunnilleen ikäiseni mies (45 V). Valuin siinä sitten uikkarit märäksi ja oli hieman vaikeuksia pitää lantiota paikallaan. Viimeinen vartti kohdistui onneksi yläkroppaan, muuten olisin varmastikin tullut. Muutenkin olen orgasmiherkkä, ja olen joskus saanut pelkkien rintojen hieromisesta orgasmin.
Oliko ylläsi bikinit hierontaan mennessäsi ?
Ihan normaalit biksut oli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tilanne koettu, lomalla etelässä. Oma mies hieman ihmetteli, kun olin ihan kuumissani. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalit biksut oli päällä.
Oletko näin jälkikäteen tullut fantasioita miten tilanne olisi edennyt vielä pidemmälle jos hieroja olisi tarttunut biksuihin ja ja vetänyt niitä alas paljaat pakarasi paljastaen levittäen öljyä niille nautinnollisesti koskettaen...
Enpä juuri. Se oli kiva tilanne, mutta en olisi halunnut enempää. Tilanteen yllättävyys oli ehkä se kiva. Ja voisin ottaa tuon uudelleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Enpä juuri. Se oli kiva tilanne, mutta en olisi halunnut enempää. Tilanteen yllättävyys oli ehkä se kiva. Ja voisin ottaa tuon uudelleen. :D
Miten haluaisit tilanteen etenevän nyt uuteen kiihoittumiseen jos haluaisit saada kaiken nautinnon ?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuumissani kun luin tämän...kalu nyt tosi kovana. m 26 v
Kertokaa naiset lisää kokemuksia. Mä haluun lukea. m 26 v