Olen jo viiden ollut aikaan peiton alla odottamassa nukkumaanmenoa.
Joka päivä sama juttu. Tulen töistä neljältä ja viideltä olen jo sänkyssä peiton alla. Selaan nettiä, katson jotain ohjelmia tai olen palstalla. Kymmenen aikaan alan nukkumaan
Kommentit (9)
Kuulostaa mukavalta. Hienoa, että voit tehdä niinkuin haluat. Mitäs oot tänään lukenut ja katsonut?
Elämä jää elämättä. Minullakin jäi. N55v
Mitä muuta oikein jaksaisi edes tehdä, kun on koko ajan keskiyö. Ihan sairasta.
Minä olen tänään käyttänyt VPN voimaa ja kirjautunut Uuden-Seelannin TVNZ (eli niiden Yleisradion) nettisivuille ja katsonut sieltä "Eat Well for less" ohjelmaa. Se on aika kiva ja oppii paljon uutta sikäläisestä kulttuurista.
Tekstitykset englanniksi saa päälle, mutta melko nopeasti pääsee kärryille, että lausuvat bEtter=bItter, deck on taas dick jne. Aika hauskaa.
Mietin, että pitäskö ottaa ja muuttaa sinne. Talvi kestää 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta oikein jaksaisi edes tehdä, kun on koko ajan keskiyö. Ihan sairasta.
Minä olen tänään käyttänyt VPN voimaa ja kirjautunut Uuden-Seelannin TVNZ (eli niiden Yleisradion) nettisivuille ja katsonut sieltä "Eat Well for less" ohjelmaa. Se on aika kiva ja oppii paljon uutta sikäläisestä kulttuurista.
Tekstitykset englanniksi saa päälle, mutta melko nopeasti pääsee kärryille, että lausuvat bEtter=bItter, deck on taas dick jne. Aika hauskaa.
Mietin, että pitäskö ottaa ja muuttaa sinne. Talvi kestää 3kk.
Hinnat kun jakaa kahdella niin pääsee käsitykseen mikä hintataso on siellä. Aika lailla samanlainen ruoan suhteen kyllä näyttäisi olevan kuin täällä.
Ohjelma on hyvä, koska siinä kokataan niin erilaisia ruokia joka jaksossa. Uudessa-Seelannissa on paljon Kiinalaisia, toinen juontajista on intialainen, toinen menisi suomalaisesta, mutta kyllä maustetaan ruokia eri malliin kuin minun keittiössäni.
Ihanan eksoottista. Saa tosi paljon vinkkejä miten eri tavalla voi syödä.
----
Netflixistä löytyy tanskalainen Legenda-rikossarja. Tanskalaiset osaa. Se on minulla kesken. Taidan katsoa sitä siihen asti kun simahdan.
Heippa, eli tanskaksi farvel!
Oletko masentunut? Itse olen ja teen tuota, että sänkyyn heti kun ns. kotityöt laitettu pakettiin.
Mulla sama mutta minä koen oikeasti nauttivani tästä. Pehmeä peitto, lämmin peti, hauska tai mielenkiintoinen ketju auki, lämmintä teetä ja hiljaisuus.
Joo! Voispa nukkua talviunta maaliskuuhun...
Mikäs siinä, jos niin tykkää tehdä. Nauti kun SAA vaan olla.
Sama juttu. Pimeällä en mene uloskaan enää.