Laihduttaminen on peestä
Ei onnistu millään keinolla.
Oon kokeillu vähärasvaista, runsasrasvaista, siltä väliltä.
Olen sitten iloisena läski :)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihan kalorirajoitusta kokeilisit? Itse aloitin laihduttamisen 47 v esivaihdevuosissa, ja hyvin lähtee painoa kunhan kirjaan syödyt kalorit Fatsecret sovellukseen ja rajoitan 1500 kcal päivässä.
Mitä sä syöt?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihan kalorirajoitusta kokeilisit? Itse aloitin laihduttamisen 47 v esivaihdevuosissa, ja hyvin lähtee painoa kunhan kirjaan syödyt kalorit Fatsecret sovellukseen ja rajoitan 1500 kcal päivässä.
5800 kilokaloria päivässä, kaksi kolmen viikon jaksoa:
1. 6% hiilareista > painoa lisää 1,3 kilogrammaa, vyön pituus niukentui 3 senttimetriä.
2. 64% hiilareista > +7,1 kiloa; vyötärö +9,25 senttimetriä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt 65v:nä laihduttanut max 1200kcal päiväannoksella 7 kuukaudessa 6,5kg, 3,5 pitäisi vielä saada pois kevääseen mennessä.
Toimii ja saa kuitenkin syödä hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä syöt?
Esim. tänään.
aamu: Bulgarian jogurttia, granolaa, viinirypäleitä
lounas: Salaattia jossa tonnikalaa ja munaa, leipäviipale
päivällinen: Lohta ja uunivihanneksia
Iltapala: banaani ja pistaasipähkinöitä
On se. Siksi päätin lopettaa syömisen kokonaan. Kolmessa viikossa lähtee 20 kg.