onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?
Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (9)
Ei. Itse 45 vuotiaana miehenä katselen 30 vuotiaita tiukka perseisiä naisia.
40-55 tuossa jo naisten perse ja vartalo on menossa huonompaan
Oletko ajatellut etsiä ennen eläkeikääsi töitä mistään.
Normaalia. Luulen että itse olen näin viisikymppisenä hyvin keskimääräinen mies kun tunnen vetoa naisiin iästä riippumatta.
Enpä tiedä tuosta normaaliudesta mutta hyvähän se meille 40-50 vuotiaille miehille on, että kolmikymppisiä timmejä naisia jää pystyviä miehiä vaille kun niiden ikäiset ukot kuolaa parikymppisten ja neli-viiskymppisten naisten perään. Oikeanlaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta normaaliudesta mutta hyvähän se meille 40-50 vuotiaille miehille on, että kolmikymppisiä timmejä naisia jää pystyviä miehiä vaille kun niiden ikäiset ukot kuolaa parikymppisten ja neli-viiskymppisten naisten perään. Oikeanlaista toimintaa.
Ei jää pystyviä miehiä vaille. Siihen sakkiin ei viiskymppiset joutoukot kuulu.
Yli 50-kymppisenä minua kiihottavat kauniit isomunaiset TS-naiset.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-kymppisenä minua kiihottavat kauniit isomunaiset TS-naiset.
Mitä täällä notkut?
On täysin normaalia. Niiden pillut on parhaimmillaan ja saavat kovia orgasmeja, mikä on mukavaa katseltavaa.