Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalon ylimmässä kerroksessa asuu

Vierailija
04.11.2025 |

lapsi joka kirkuu esim. keskellä yötä tai illalla kun olemme kotona. Ääni kantautuu läpi talon ja kuuluu kotiini, vaikka väliovi on kiinni. Kirkuminen kestää kerralla n.10-20 sekuntia ja on joko "suoraa huutoa" ("Ööööööööööö!" tai "Aaaaaaaaaaaaa!") tai sanoja ("EEEEIII!" "VITTUUUUU!" tai "MITÄ VITTUAAAA!!!")

Aina kun näen lapsen ulkona tai rappukäytävässä, hän on pää puhelimessa ja menee omalla avaimella sisään asuntoonsa, en ole ikinä nähnyt häntä aikuisten kanssa. Lapsi on siis 6-7-vuotias. 

Pitääkö olla huolissaan? 

Seinänaapurini mielestä lapsi vain pelaa jotain peliä tai on jotenkin nepsyongelmainen. 

Lapsen asunnon seinänaapuri avaa joskus keskellä yötä ovensa ja karjuu käytävään: "Nyt loppuu se helvetin rääkyminen!!!"

Mitä nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun tekisin, ihan sen perusteella ettei koskaan näy vanhempia lähelläkään noin pienellä ihmisellä. Kiroilukin mielestäni kertoo ettei ole kotona kaikki kunnossa. 

Vierailija
2/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tourette-syndrooma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin korvatulpat yöksi. On mulla nytkin,kun teinillä alkaa koulu aina niin myöhään, niin mitä sitä ysiltä patistaa nukkumaan, jos se saa nukkua puol kymppiin. Itse menen nukkumaan ysiltä ja tulpat korviin etten herää kun se käy vielä jääkaapilla ja pesemässä hampaat. Ja kerrostalossa saattaisin muutenkin herätä jos naapurit kulkee tai aamulehdet jaetaan yöllä. Tulpat on jees.

Vierailija
4/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tourette-syndrooma?

Ei ole, pelaa Minecraftia tai CS. Sen pelaajat huutaa just tuota synnyinseutuaan. Mallina on joku vähä-älyinen striimaaja, joka tuon hokeman on tartuttanut kaikille pelaajille.

Vierailija
5/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei lasu auta niin rupee kirkuu takasin kun tiiät et se pentu nukkuu.

Vierailija
6/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin korvatulpat yöksi. On mulla nytkin,kun teinillä alkaa koulu aina niin myöhään, niin mitä sitä ysiltä patistaa nukkumaan, jos se saa nukkua puol kymppiin. Itse menen nukkumaan ysiltä ja tulpat korviin etten herää kun se käy vielä jääkaapilla ja pesemässä hampaat. Ja kerrostalossa saattaisin muutenkin herätä jos naapurit kulkee tai aamulehdet jaetaan yöllä. Tulpat on jees.

Niinpä niin, lapsia ei saa enää kieltää mistään.

Vierailija
7/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu. Vanhemman pitää ajoissa auttaa lasta ja lohduttaa. Olla sillä etäisyydellä. Ylimmässä täällä asuu joku Ritva.

Vierailija
8/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikille.

Vierailija
9/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi, pitääkö olla huolissaan. Naapurissa tehdään mu r ha ja sinä omerta-lammas annat neuvoksi laittaa korvatulpat ja olla sekaantumatta asiaan? 

Vierailija
10/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on tämän päivän "kasvatuksen" vuoksi vielä paljon nuoremmissakin. Ei jotkut osaa ärrääkään vielä, mutta huutaa huvikseen kirosanoja ja kaikkea muuta törkyä aivan estottomasti. Ihan sairasta. Vanhempansa saattaa toisinaan olla jopa vieressä, mutta ei reagoi millään tavoin.

Ei pientaloaluekaan valitettavasti takaa että kaikilla olisi fiksut kotiolot ja älliä päässä.

Vierailija
11/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tourette-syndrooma?

Saako sellainen kulkea vapaana?

Vierailija
12/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osasin kiroilla ja hyvin pienenä poikana.  Tosin vietin aikaa oikeiden miesten kanssa. 

Vierailija
13/13 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?