Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä maksan Telialle 17.99 €/kk 5G-liittymästä. Miten saisin hintaa alas?

Vierailija
03.11.2025 |

En haluaisi maksaa näin paljon. Miten saan hinnan puoleen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi mobiili 8 gigan datalla 15e/kk. Kotona voi yhdistää wifiin niin ei tuo rajoitettu data haittaa.

Jos siis kotona on muualta tuleva erikseen maksettu wifi. 

Mulla pari Elisan rajaton data liittymää, joista tehdään aina toisesta se wifi kotiin. 8 gigaa riittäisi 2-3 päiväksi käytölläni. 

Vierailija
22/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DNA sanoi liittymän hinnaksi 21,99€. Sanoin etten tuota maksa vaan vaihdan muualle. Ei suostunut DNA:n kulukumulukku hintaan puottamaan. Vaihdoin Telialle 17,99€/kk. Kolmen päivän päästä DNAn kulukumulukku 2.0 soitti ja sanoi liittymän hinnaksi 7,99€...Pienen palan sieluaan siinä joutui myymään, mutta pitkin hampain suostuin takaisin DNAalle palaamaan. Vaikka vannoin kautta kiven ja kannon (jos sanani syön niin mörökölli minut viekööt) etten takaisin tule sen jälkeen kun toisaalle vaihdan.

Siis saako 7,99€ liittymän sanomalla niille ständien geelitukille: Vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörökölli minut viekööt, etten takaisin tule sen jälkeen kun toisaalle vaihdan? 

Ei saa enää kiristämällä,uhkailemalla tai edes lahjomalla, vuosi sitten vielä onnistui, nykyään vaaditaan konkreettisia toimia :(

Numeronsiirto-leikkki on kyllä paskin leikki ikinä. Mieluummin ottaisin kuivana kakkoseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markan maksan ja mulla on 19 cm.

Vierailija
24/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi mobiili 8 gigan datalla 15e/kk. Kotona voi yhdistää wifiin niin ei tuo rajoitettu data haittaa.

Jos siis kotona on muualta tuleva erikseen maksettu wifi. 

Mulla pari Elisan rajaton data liittymää, joista tehdään aina toisesta se wifi kotiin. 8 gigaa riittäisi 2-3 päiväksi käytölläni. 

Siihen ne säästöt sit hupenee kun pitää erikseen olla rajaton liittymä...

Vierailija
25/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DNA sanoi liittymän hinnaksi 21,99€. Sanoin etten tuota maksa vaan vaihdan muualle. Ei suostunut DNA:n kulukumulukku hintaan puottamaan. Vaihdoin Telialle 17,99€/kk. Kolmen päivän päästä DNAn kulukumulukku 2.0 soitti ja sanoi liittymän hinnaksi 7,99€...Pienen palan sieluaan siinä joutui myymään, mutta pitkin hampain suostuin takaisin DNAalle palaamaan. Vaikka vannoin kautta kiven ja kannon (jos sanani syön niin mörökölli minut viekööt) etten takaisin tule sen jälkeen kun toisaalle vaihdan.

Siis saako 7,99€ liittymän sanomalla niille ständien geelitukille: Vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörökölli minut viekööt, etten takaisin tule sen jälkeen kun toisaalle vaihdan? 

Ei saa enää kiristämällä,uhkailemalla tai edes lahjomalla, vuosi sitten vielä onnistui, nykyään vaadi

Juu onhan se ikävää puuhaa. Siinä pitää asentaa toinen SIM-kortti.

Vierailija
26/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda DNA:lle ja saat soiton, jossa sinulle tarjotaan ensin 16, 99 e ja sitten 15,99 ja lopulta 12,99, sen halvemmalla ei onnistu.

Vierailija
27/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeronsiirto-leikkki on kyllä paskin leikki ikinä. Mieluummin ottaisin kuivana kakkoseen

Mieluummin otan kuivana kakkoseen

Vierailija
28/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tykätä siitä? Vaihtelet liittymää kerran kuussa ja aina mieluummin kuivana kakkoseen. 

Vierailija
29/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tykätä siitä? Vaihtelet liittymää kerran kuussa ja aina mieluummin kuivana kakkoseen. 

Kyllä tykkään! Yli kymmenen vuotta olin asiakkaana kertaakaan vaihtamatta tai "vaihtamatta" operaattoria. Ensimmäistä kertaa tein numeronsiirtopyynnön vieraalle operaattorille, mutta nöyränä ja hattu kourassa piti palata vanhalle operaattorille

Vierailija
30/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää sellainen kuukausihinta puhelin liittymästä jossa minä tiedän, että operaattori kusettaa minua mutta ei silti vituta maksaa pyydettyä hintaa.

Vierailija
31/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkään! Yli kymmenen vuotta olin asiakkaana kertaakaan vaihtamatta tai "vaihtamatta" operaattoria. Ensimmäistä kertaa tein numeronsiirtopyynnön vieraalle operaattorille, mutta nöyränä ja hattu kourassa piti palata vanhalle operaattorille

Miksi siinä pitää olla nöyränä? Halvin tarjous voittaa, as simple as that 

Vierailija
32/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä pitää olla nöyränä? Halvin tarjous vo

Koska en halua(isi) leikkiä tyhymiä leikkejä!

Vierailija
33/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää vaan maksaa prime hinta. 

Vierailija
34/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymä käytön mukaan 0 / kk

Vierailija
35/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäännööpi vuan töihin

Vierailija
36/42 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittymä käytön mukaan 0 / kk

MISSÄ?

Vierailija
37/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Globetelin perusliittymä ja siinä pienin netti. Puhelut ja viestit käytön mukaan. Joka kuukausi lasku on ollut noin 12-13 euroa puheinnosta riippuen. Kotona ja työpaikalla käytän wifiä.

Vierailija
38/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tekivät vasta tarjouksenia 19.99€ ja 30€ lidel lahja kortin!!! V i t tu mitä kusettajia!!!

Mikä on lidel?

Vierailija
39/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä pitää olla nöyränä? Halvin tarjous voittaa, as simple as that 

Ei se minulla ole pelkkä hinta, mutta silti 20 €/kk on ehdoton kipuraja. Liittymien sisällöissäkin on eroja. Itselleni on tärkeää myös tietoturva, koska käytän puhelinta paljon muuallakin kuin kotona. 

Vierailija
40/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Itse maksan lähes 35 e/kk dnaplla! On kyllä pahasti jo yli kipurajani ja tämä on viimeinen vuoteni dna:lla. Jatkossa maksan max 20 e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä