Onko teillä joku sarja, jota katsotte yhä uudelleen. Mulla on
Katson Disneyplussalta Lost-sarjaa jo varmaan kuudetta kierrosta. Katson sängyssä ennen nukkumista. Auttaa yleensä nukahtamaan, kun ajatukset menee sinne saarelle.
Kommentit (80)
Game of Thrones. Olen ehkä 4-5 kertaa katsonut sen läpi.
Muuten katselen mieluiten elokuvia ja Netflixin dokudraamoja.
Useampikin. How i met your mother ja frendit on sellaisia lohtusarjoja, joihin voi palata aina uudestaan.
Hercule Poirotteja voisin kuvitella katsovani uudestaankin.
Breaking bad ja Better call Saul tullut katottua monta kertaa. Pukumiehet menossa tokaa kertaa nyt. Office, Brooklyn 99, Parks & Recreation myös nähty muutamaan kertaan ja ehdottomasti parhaita komediasarjoja koskaan. Bojack Horseman, American dad ja Futurama animaatioista pari mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Useampikin. How i met your mother ja frendit on sellaisia lohtusarjoja, joihin voi palata aina uudestaan.
Samoin Gilmoren tytöt, Sinkkuelämää ja Rillit huurussa.
Mulla ei oikein ole elämää.
Kumman kaa, Frendit ja joulun aikaan Netflixin Jouluksi kotiin.
Lovejoy, kyllä jeeves hoitaa, midsomerin murhat, rillit huurussa.
Frasier, Seinfeld, Pitkän Jussin majatalo, Parcs and Recreation, Monk, Kolmas kivi auringosta, Columbo, The Fast Show, Columbo🙄👍
Rillit huurussa on ollut sellainen hyvän mielen sarja, nyt täytyy hieman pitää paussia ja aloittaa taas alusta.
Kauniit ja rohkeat , olen katsonut 100 tuhatta jaksoa ainakin kymmenen kertaa, viimeiset miljoona jaksoa katson 2199, jos olen elossa.
Katselen Ylen pako laisiltaa kahdesti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Band of brothers
Näkemiin vaan muru, Tahdon asia, Twin Peaks ja Helppo elämä. Onneksi tuli joskus hankittua dvd:t aikanaan joten täytyykin ottaa joku noista katseluun lähiaikoina.
Family guy ja Narcos. Sons of anarchyn katsoin pariin kertaan mutta se on jotenkin liian raskas