Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisena ihailla alastonta naisen kroppaa, vaikka on hetero?

Vierailija
03.11.2025 |

Tiedän naisen, jossa on aivan ihanaa feminiinistä energiaa, hän on kertakaikkiaan upea ilmestys. Kroppansa ei ole kauneusstandardien mukainen, mutta minusta se on todella kaunis. Sellainen naisellisuus oikein huokuu hänestä. En ole koskaan saanut naisesta tuollaista fiilistä. Silti koen, etten voisi ikinä olla parisuhteessa naisen kanssa, vaan romanttisia ja rakkaudellista tunteita koen vain miehiä kohtaan. Mistä tuollainen tunne tulee? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P i l l u t  on kyllä kamalan rumia.

Tule kaapista.

Vierailija
22/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Minäkin voin todeta, että jollain miehellä on hyvännäköinen vartalo ilman, että mitenkään haluaisin tätä seksuaalisesti. Enhän minä puuta ja kissaakaan halua panna, vaikka olisivat kauniita. 😄

Juu, mutta ei siis pelkästään ehkä kropasta kyse, myös sellaisesta sensuellisuudesta joka ei ole pelkästään ulkoista viehättävyyttä.

Feminiini energia. Kaikilla naisillakaan ei ole tätä. Moni nainen on maskuliininen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo?

Vierailija
24/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten biologiaan kuuluu olla nirso. Siksi moni nainen katselee mieluummin toisia naisia kuin keskimääräistä miestä. Uskon että naisen hypergamia, sekä solipsismi, on myös syy naisten biseksuaalisuuden yleisyydelle. Muistan kun eräs eksäni sanoi vartalostani, ettei ole koskaan aiemmin nähnyt kaunista miesvartaloa. Niinpä.

Vierailija
25/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Minusta hevoset ovat kauniita eläimiä, mutta en minä niihin seksuaalista vetoa tunne. Joku nainen voi olla kaunis ja se, että noteeraa asian ei tarkoita että olisi lesbo, kunhan näkee jotain kaunista ja huomioi sen.

Vierailija
26/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kauniita, miehet rumia. Jännä juttu. Jopa miesten penikset on ihan järkyttäviä koirankulleja. Ne itse on niistä ihan saatanan ylpeitä ja naurua joutuu pidättelemään kun ne väittää, että niitä on sanottu isoiksi. Joo, onhan sellainen tulitikun mittaisen varren päässä oleva kirsikkatomaatti ihan jäätävä jölli.

N

Vierailija
27/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti voi, koska koko yhteiskuntahan näkee naisen katseen kohteena, niin mikseivät toiset naiset. itsekin ihailen joskus saunassa muiden naisten vartaloita, vaikka en halua ollenkaan koskettaa tai muutakaan seksuaalista. Olen hetero.

Vierailija
28/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kauniita, miehet rumia. Jännä juttu. Jopa miesten penikset on ihan järkyttäviä koirankulleja. Ne itse on niistä ihan saatanan ylpeitä ja naurua joutuu pidättelemään kun ne väittää, että niitä on sanottu isoiksi. Joo, onhan sellainen tulitikun mittaisen varren päässä oleva kirsikkatomaatti ihan jäätävä jölli.

N

Surullista että olet ollut vain rumien miesten kanssa. Meitä kauniita ja komeitakin on, aina kullia myöten.

Vierailija
29/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Minäkin voin todeta, että jollain miehellä on hyvännäköinen vartalo ilman, että mitenkään haluaisin tätä seksuaalisesti. Enhän minä puuta ja kissaakaan halua panna, vaikka olisivat kauniita. 😄

Juu, mutta ei siis pelkästään ehkä kropasta kyse, myös sellaisesta sensuellisuudesta joka ei ole pelkästään ulkoista viehättävyyttä.

Feminiini energia. Kaikilla naisillakaan ei ole tätä. Moni nainen on maskuliininen.

Tämä juuri. Sellainen upea naisellisuus, joka ei kuitenkaan ole tyrkkyä. Vetää todella puoleensa. Olen aina tykännyt pehmeistä, lempeistä naisista jotka ovat kuitenkin rohkeita.

Vierailija
30/30 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Feminiininen energia on villiä, vapaata, lempeää, mutta samalla samalla voimakasta elämän energiaa, joka on olemassa kaikissa meissä, niin naisissa kuin miehissäkin. Feminiininen energia virtaa veden lailla meidän lävitse ja meissä. Se on huolehtiva ja uutta kasvattava voima, joka roihuaa tulen lailla villinä ja puhkeaa kukkasen tavoin täyteen kukoistukseen. Feminiininen energia on vapaata liikettä, villiä tanssia, sensuellia pehmeyttä ja aistillista yltäkylläisyyttä. Tämä samainen energia heittäytyy muutoksen virtaan pelkäämättä, suurella uteliaisuudella."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi