Tilasin Marimekon pienen olkalaukun
Kommentit (21)
Okei, minäkin selasin Marimekon olkalaukkuja, mutten vielä tilannut.
Tilasin Temusta neljä erilaista pientä olka- ja käsilaukkua, on hyvät ja halvat.
En ottaisi vaikka ilman sais.
Minulla on itseni näköinen tyyli, ei sama kuin niin monella muulla.
Uniikki.
Minusta Marimekon laukut, joissa lukee isoin kirjaimin Marimekko, ovat kamalia. En halua mainostaa yritystä kanniskelemalla heidän mainoslaukkuaan.
Marimekko viestii että panostaa laatuun. Te voitte pitää aivan rauhassa myrkky-päästö-testaamattomia temujanne.
Suomimuijan todella omaperäinen ostos 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Marimekko viestii että panostaa laatuun. Te voitte pitää aivan rauhassa myrkky-päästö-testaamattomia temujanne.
Viikon vitsi, panostaa laatuun😂😆
Uniikki.
Temu - your unique choice.
Vierailija kirjoitti:
Uniikki.
Minkä ilman?
Nuo pienet laukut sopii nuorille ja hoikille. Minijällä oli sellainen ja kokeilin peilin edessä. Hullunkuriseltahan se näytti. Jep. Suuret kassit on mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassahan se on sunkin verimekko tehty nuija
Vierailija kirjoitti:
Nuo pienet laukut sopii nuorille ja hoikille. Minijällä oli sellainen ja kokeilin peilin edessä. Hullunkuriseltahan se näytti. Jep. Suuret kassit on mun juttu.
Miniällä*
Vierailija kirjoitti:
Uniikki.
Temu - your unique choice.
Ei todellakaan. Teen itse. Se tekee kuka osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miniällä, ei minijällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniällä, ei minijällä.
Tiedän. Korjasin jo.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Temusta neljä erilaista pientä olka- ja käsilaukkua, on hyvät ja halvat.
Mulla on yks hyvä ja laadukas. Ei ihme että hukutaan paskaan.
Puhelimia on eri kokoisia, ne vaihtuvat useammin kuin laukut. Kokemusta on, laukku jäi vaille käyttöä.