Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hirveä olo

Vierailija
03.11.2025 |

Valvoin aamuun ja sitten nukuin muutaman tunnin. Heräsin painajaiseen hikisissä lakanoissa. Nyt kerään intoa lähteä suihkuun. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paitsi että en jaksa mennä suihkuun. Jos edes hampaat jaksaisi pestä ja tukan kammata niin melko hyvin olisi. Mulla kolmas 2 tunnin yö peräkkäin.

Vierailija
2/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama paitsi että en jaksa mennä suihkuun. Jos edes hampaat jaksaisi pestä ja tukan kammata niin melko hyvin olisi. Mulla kolmas 2 tunnin yö peräkkäin.

Ymmärrän. Kyllä se voimia vie tuollainen yökukkuminen. Kävin suihkussa ja hampipesulla ja yritän nyt elää tätä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se teitä valvottaa? Ei tule mitään, jos ei saa nukuttua.

Hoitajana sanon, että hakekaa apua, unettomuudesta voi seurata todella raju masennus ja sen kanssa ei ole leikkimistä.

Tilatkaa omalta t-asemalta aika psy.hoitajalle tai lääkärille. Sitä kautta saatte lääkitystä unettomuuteen. 

Vierailija
4/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajana sanon, että hakekaa apua, unettomuudesta voi seurata todella raju masennus ja sen kanssa ei ole leikkimistä.

Tilatkaa omalta t-asemalta aika psy.hoitajalle tai lääkärille. Sitä kautta saatte lääkitystä unettomuuteen. 

Joskus valvottaa koko yön ja joskus nukun 12 tuntia ja päiväunet päälle. On mulla lääkkeitäkin siihen, mutta haluan nukkua oikeaa unta silloin kun nukun. Ihan sama kun olen työtön, että milloin nukun.

Vierailija
5/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestani on hieman pidemmät unet takana, reilut kolme tuntia. Huonomminkin on ollut. Valvomiseen sinänsä olen jo ajat sitten tottunut, mutta seuraavan päivän sumuinen olo tuntuu kamalalta.

Virkeämpää päivänjatkoa kaikille!

P.S. Mitä valvomisen syyhyn tulee, vastaus on lyhyt ja kirkas: loputon, alati syvenevä itseinho.

Vierailija
6/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisinsoittojärjestelmä.

Tilaa aika psyk.hoitajalle älä naurata, ei sinne pääse !!!

Unettomuuteen ei nykyisin lääkärit määrää kuin melatoniinia. Ei unilääkkeitä, ei rauhoittavia.

Masislääkettä kaikille.

Vierailija
7/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla puolestani on hieman pidemmät unet takana, reilut kolme tuntia. Huonomminkin on ollut. Valvomiseen sinänsä olen jo ajat sitten tottunut, mutta seuraavan päivän sumuinen olo tuntuu kamalalta.

P.S. Mitä valvomisen syyhyn tulee, vastaus on lyhyt ja kirkas: loputon, alati syvenevä itseinho.

Miksi vihaat itseäsi, mitä olet tehnyt?

Vierailija
8/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat itseäsi, mitä olet tehnyt?

Näytän vastenmieliseltä. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enteilee peräsuolen laskeumaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi