Mitä mieltä olette ajatuksesta etteivät nykyiset suomalaiset ole oikeita suomalaisia?
Vaan olisimmekin ruotsalaisten kolonaliestien ja valloittajien jälkeläisiä jotka ovat varastaneet suomalaisen kielen, identiteetin, kulttuurin ja perinteet oikeilta suomalaisilta kuten karjalaisilta, inkeriläisiltä ja virolaisolta. Ja sitten teeskentelemme olevamme uhreja, vainottuja, ahdisteltuja, orjuutettuja ja sorrettuja vaikka todellisuudessa olemme itse olleet vainoajia, orjuuttajia ja sortajia esimerkiksi saamelaisille, evakoille ja inkeriläisille.
Kommentit (4)
"Valheiden tarkoitus ei ole saada ihmisiä uskomaan epätotuuksiin, vaan viedä heidän kykynsä uskoa mihinkään."
Storm-1516, Venäjän informaatio-vaikuttamisen yksikkö
Venäjä levittää propagandaa myös täällä palstalla
lisää aiheesta YLE
https://yle.fi/a/74-20012427
Olen vihvassun ja Hesarin kiusaksi sitä mieltä että n ekke ei ole oikea suomalainen.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihvassun ja Hesarin kiusaksi sitä mieltä että n ekke ei ole oikea suomalainen.
Sori siitä.
Siinäpä et sitten laske. Mutta se ei muuta sitä että ns, etnisiä suomalaisia ei ole koskaan ollut vaan suomalaisuus on 1800-luvulla luotu käsite ja kansalaisuus minkä lisäksi Suomi on aina ollut monikulttuurinen alue ja kulttuurien sulatusuuni jonne on muuttanut väkeä kaikkialta jo kivikaudelta asti.
venäjän propagandaa