Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen neljännen polven näkijä ja tiedän että vielä tämän vuoden puolella tapahtuu Estonian tai 2004 Tsunamin kaltainen suuronnettomuus

Vierailija
02.11.2025 |

Koskettaa myös suomalaisia. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat Estoniaa ja tsunamia? Varsinainen näkijä.

Vierailija
22/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi "näkijän" rauhoittua nyt ja ottaa ne lääkkeet mitkä ovat jääneet ottamatta. Tuollaista p***aa ei tarvitse täällä suoltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskaltaisi näinä aikoina lähteä risteilylle. Pelottaa merenalaiset tapahtumat, niitä kun on nyt ollut.

Kyse ei ole laivaonnettomuudesta. 

- Näkijä, ap

Voisitko kertoa tarkemmin siitä mitä näet ja aistit muutenkin asiasta? Ettei olisi vain menneisyydestä kumpuavia asioita ja pelkojasi nyt kyseessä?

Minua myös kovasti kiinnostaisi kuulla tarkemmin, minkälaisesta onnettomuudesta on kyse ja koska se tapahtuu? Tätä vuotta on jäljellä enää kaksi kuukautta, ei luulisi olevan kovin vaikeaa tällä yliluonnollisella kyvylläsi kertoa tarkkaa aikaa ja ajankohtaa.

Vierailija
24/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tieto maanjäristyksestä kulkisi heti keskusten kautta uutisiin ja varoituksina ihmisille, puhelimiin jne. Nykyään varmaan kaikilla on omat puhelimet lomalla mukana. 2004 vain harvoilla, koska oman puhelimen käyttäminen ulkomailla oli hankalaa ja kallista.

Vierailija
25/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmiskunta saa vihdoinkin kunnon opetuksen. Parempi olisi, kun tuhoutuisi kokonaan.

Mutta jos saisit 100 miljoonaa euroa, niin yhtäkkiä olikin tosi fantsua tämä ihmiskunnan touhu. Eikö niin?

Vierailija
26/26 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mjaa, kyllä tuon arvaa ilman näkijän lahjojakin. Nytten esim. myrsky Jamaikalla tms