Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmiiksi tykätyt viestit

Vierailija
02.11.2025 |

Olen huomannut ilmiön pari kertaa aiemmin, ja nyt taas, että kun luen jotain ketjua, kommentteja on peukutettu valmiiksi, eli peukut ovat joissain kommenteissa tummemmalla. Ja kun klikkaan tykkäystä, kohta vaalenee ja tulee yksi tykkäys vähemmän. Tätä on siis vain joissain ketjuissa. Kukaan muu ei käytä puhelintani, enkä jaksa uskoa, että puhelimellani olisi useamman kuukauden pyörinyt hakkeri, joka ainoastaan peukuttelee vauva-palstalla En ole myöskään kirjautunut tänne. Onko kellään muulla ollut vastaavaa tai tietäisikö joku mistä voisi johtua? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa pari kk sitten, nyt viimeaikoina en ole huomannut.

Vierailija
2/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini hävisi tästä! Lukee, että kommentti on lähetetty, mutta kommenttia ei näy.

Saman olen siis huomannut. Välillä on ollut yläpeukkuja sellaisille kommenteille, joiden kanssa olen täysin eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huojentavaa, että muillakin on ollut samaa! Mutta kummallista silti! Itsekin olen usein ihan eri linjoilla kuin tuo haamutykkääjä!  Ap

Vierailija
4/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini hävisi tästä! Lukee, että kommentti on lähetetty, mutta kommenttia ei näy.

Saman olen siis huomannut. Välillä on ollut yläpeukkuja sellaisille kommenteille, joiden kanssa olen täysin eri mieltä.

Heh, tuo viimeinen kappale sai minut hymyilemään, vaikka ajattelin että kun katselen palstaa niin päivä saattaa mennä pilalle. Tähän on hyvä lopettaa katselu:)

Vierailija
5/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖHÖPÖ TAAS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme