Peliongelma meni pahaksi ja menetin luottotiedot. Minulla ei ole kotiosoitetta ja ihmiset eivät ymmärrettävästi helpolla vuokraa.
Minulla ei ole vuokravelkaa onneksi ja sen puolen olen aina hoitanut. Edellisessä asunnossa määräaikainen sopimus ei jatkunut vuokraajan omien suunnitelmien vuoksi. Olen asunut sen jälkeen pieniä pätkiä milloin missäkin.
Rahapeliongelma lähti ihan laukalle kun oli jo muutenkin huono elämäntilanne. Oma vika. Menin vain johonkin tilaan, millä millään ei ollut enää mitään väliä. Sokaistuin. Menetin rahat, otin lainaa, menetin hallinnan pahasti ja lopulta ei ollut enää kykyä lyhentää lainoja. Menetin luottotiedot.
Olen hakenut ja saanut apua. Käyn säännöllisesti itseäni hoitamassa ja olen ollut jo pitkän tovin pelaamatta eikä minulla ole mitään kiinnostusta niihin. Kun heräsin siitä oudosta tilasta niin ymmärsin heti kuinka sairas tilanne on ollut. Kuitenkaan en voi syyttää kuin itseäni ja velkaa on useita kymmeniä tuhansia.
Kun ei ole kotiosoitetta, niin työn puoleltakin on hankalaa. Kun minuun ei luoteta eikä ihmiset vuokraa niin on jo aika hankalaa. Yksinäisyys ja häpeä vaivaavat. Olen harkinnut itsemurhaa.
Onneksi ei ole lapsia eikä kukaan muukaan ulkopuolinen kärsi tilanteestani. En ole kertonut edes enkä kerro tästä kaikesta läheisille, eivät he pystyisi auttamaan eikä kuulukaan.
Huoh. Varokaa rahapelejä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pk-seudulla, niin voisin antaa asua sijoituskämpässä vastineeksi kolmesta panosta per viikko! Kyllä hätä aina keinot keksii jos olet nainen ja alle 30v.! T: M65+
On kyllä härskiä käyttää toisen heikkoa elämäntilannetta hyväkseen😳..
Ihan hyväsydämisyyttäni tarjosin apua! T: M65+
No kyllä on härskiä sikamaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa asiallisille kommentoijille?
Koska ap on patologinen valehtelija, eikä halua jäädä valheistaan kiinni. Jo vuosia kirjoitellut näitä nyyhkytarinoitaan palstalle sympatian toivossa, aina se sama "käyn hoidossa" yms. ja se on varma että on oikeastikin ryssinyt asiansa, mutta tarinat aina vähän muuttuvat yksityiskohdiltaan.
Jos näin olisikin, niin toivottavasti saa silti vilpittömistä neuvoista jotain lohtua. - Pekka Saurikin kertoi että niissä yölinjavastauksissaan lähti siitä että soittaja olisi tosissaan (kunnes kenties selvästi toisin ilmenisi).
Koska ap on patologinen valehtelija, eikä halua jäädä valheistaan kiinni. Jo vuosia kirjoitellut näitä nyyhkytarinoitaan palstalle sympatian toivossa, aina se sama "käyn hoidossa" yms. ja se on varma että on oikeastikin ryssinyt asiansa, mutta tarinat aina vähän muuttuvat yksityiskohdiltaan.