Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksuaalisuuden isoin "salaisuus" tiedoksi miehille ja naisille

Vierailija
01.11.2025 |

Ainakin oma seksuaalisuus on kiedottu tiukasti kiinni seksifantasiointiin. Ne ovat usein masokistisia. Pitkä historia sooloseksistä (en tarvitse välineitä muuta kuin omat sormet, fantasiat ovat tärkeämpiä) ja myös seksistä miesten kanssa. Seksi uuden kumppanin kanssa on usein jännittävää, mutta esim avioseksi alkaa henkisesti kyllästyttää. Silloin turvaudun taas uppotumaan fantasiamaailmoihini seksin aikana, eikä organismin saaminen sen myötä ole mikään ongelma. Olen yhdyntäkeskeinen sinänsä, me pysty kunnolla keskittymään fantasioihini jos joku antaa suuseksiä, ja vähän laiska olen sitä itsekään antamaan (nykyisessä avioliitossa olen niin leipiintynyt puolisoon joka ei arjessa ole henkisesti läsnä, ettei itse asiassa huvita. Ironisesti en sitten itse ole seksuaalisuudessa henkisesti läsnä.).-N40

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on epäonnistut koska et ole henkisesti läsnä. Jos mies osaa yhtään aistia ja lukea naistaa huomaan tuon vamasti. Jäisi naimatta. Jos ei saa naistaa syttymmään ja hihoamaan itseään ei seksissä ole minusta miehellekään mitään järkeä. En tyydyisi huonoon seksiin, vaan ero olisi edessä. Ilman tunteita ja naisen himoa seksi on yhtä tyhjän kanssa. Toki ymmärtää sen, että jos joskun nainen ei syty tai ajatuksen on muualla. Silloin tullut jätettyä toiseen kertaan, kun turhauttanut niin paljon.

Vierailija
2/5 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet: miehen varustuksen koolla ja miehen taidoilla ei ole seksissä suuresti merkitystä, kun pääasiassa nautinnosta vastaa oma aivotoimintani ja fantasiointini. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät puolet: miehen varustuksen koolla ja miehen taidoilla ei ole seksissä suuresti merkitystä, kun pääasiassa nautinnosta vastaa oma aivotoimintani ja fantasiointini. -ap

Minä tarvitsen sitä fyysistäkin stimulaatiota... Mites miehet, saako he vaan kun kuvittelee että nainen imee upeesti munaa?

Vierailija
4/5 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos silmät kiinni kuvittelee että sitä munaa imee joku uskomattoman kaunis isorintainen 22-vuotias malli :D. Mulla varmaan toimisi näin, jos olisin mies. -ap

Vierailija
5/5 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP haluaisi tulla sidotuksi sänkyyn seksihepeneet päällä. Pallo suussa, silmät peitettyinä vibra haaroväliin kiinnitettynä pakko naintia odotellessa saattaisi saada orgasminkin. 

Olenko oikeassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän