Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja empaattisuus?

Vierailija
01.11.2025 |

Haluaisin tietää, että mitä empaattisuus on miesten mielestä? Kun monesti törmännyt siihen, että mies kertoo olevansa empaattinen, mutta eipä se tutustuessa/kanssakäymisessä mitenkään näy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, ettei empaattisuus ole suurimpia lahjojani. Ymmärrän minä toisten ihmisten surun tai ahdingon, mutten ole kovin hyvä asettumaan toisen ihmisen asemaan. Puhumattakaan, että osaisin kuvitella, miltä hänestä tuntuu.

Anteeksi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuushan on kykyä asettua toisen asemaan. Se ei esimerkiksi tarkoita lämpimiä tunteita tai välittämistä tai hyvää käytöstä tms. Parhaat manipuloijat ovat empaattisia, koska he kykenevät näkemään toisesta mitä hän kaipaa, ja käyttävät sitä tietoa hyväkseen omiin tarkoitusperiinsä.

Vierailija
4/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, ettei empaattisuus ole suurimpia lahjojani. Ymmärrän minä toisten ihmisten surun tai ahdingon, mutten ole kovin hyvä asettumaan toisen ihmisen asemaan. Puhumattakaan, että osaisin kuvitella, miltä hänestä tuntuu.

Anteeksi siitä.

Kivasti kuitenkin kirjoitit ja rehellisesti. Hyvä sydän sinulla kuitenkin on.

Vierailija
5/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattisuushan on kykyä asettua toisen asemaan. Se ei esimerkiksi tarkoita lämpimiä tunteita tai välittämistä tai hyvää käytöstä tms. Parhaat manipuloijat ovat empaattisia, koska he kykenevät näkemään toisesta mitä hän kaipaa, ja käyttävät sitä tietoa hyväkseen omiin tarkoitusperiinsä.

Niin. No itse kun olen empaattinen, niin olen myös lämmin ja välittävä ihminen. 

Vierailija
6/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ulottuu vain toisiin miehiin ja heidän "ongelmiinsa", kuten siihen etteivät saa naisten sukuelimiä. 

Vierailija
7/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Just tämä. Miehet valikoivasti empaattisia. Ja muualla räyhää kuin koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän